Yvonne

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

[plaatsing van deze foto met toestemming van het model]

Gisteravond een fotoshoot gehad met Yvonne.
Bij deze foto de kleur wat uit de foto gehaald met iPhoto.
Styling en make up gedaan door mijn vriendin.
Sinds twee weken een studio setje.

Afbeelding
Anoniem 3

Ga door, ga door.
Wel met dit model.....
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Mooi!
Alleen haar tanden zijn roze, is dit van de lippenstift? Nog even wit maken :wink:
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Leuke poze en mooie kleuren maar ik vind haar gezicht iets te bewerkt en te glad.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Just Be-Art
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2006 18:20
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Kan me geheel aansluiten bij wat er hier boven is gezegd. Een van de gevolgen van je bewerking is hier nog niet genoemd: de (voor de kijker) rechterhand heeft op de duim en middelvinger zoveel zwart, dat het wel lijkt alsof ze die vingers even in de inktpot heeft gedoopt.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik had toch graag wat meer foto's gezien, denk ook dat de shoot dat wel waard is geweest. Maakt het commentaar geven ook wat makkelijker.
Meeste opmerkingen zijn al gemaakt. Zelf (en ik draaf hier misschien wat in door) zou ik het donkere lijntje ("wal") onder haar linker oog wat hebben verminderd. Het is nu net 1 donkere streep.

De styling vind ik erg netjes, komt mooi fris en verzorgd over.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

eens met bovenstaand commentaar en wat ik nog wil toevoegen, probeer eens een compositie, een andere uitsnede. Op de een of andere manier kijkt hij niet lekker en is een beetje uit balans.

groet Martijn
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Deze foto heb ik genomen met een linkstar flitsset 600 w/s die ik drie weken heb gehad maar nog al wat problemen mee heb gehad, deze set heb ik deze week ook weer geruild voor een nieuwe bowens set en zal die dit wekend eens uit proberen.


@ gvasseldonk, ik ga zeker door met dit model, binnenkort nog een fotoshoot.

@ Judith, idd lippenstift, misschien wel een beginners fout maar zal er de volgende keer beter opletten, dank voor de tip :D

@ Rijk, zelf vind het de bewerking wel mooi en ik heb deze foto voor het model ook laten afdrukken 75x100.

@ Just Be-Art, idd de vingers, ik zelf had het niet gezien. kijk dit is dan weer de kracht van een forum :D ik zal er de volgende keer beter opletten.

@ E7 picture, meer foto heb ik niet, het idee van deze foto komt uit de nieuwe zoomblad waar ook een model op de zelfde manier is gefotografeerd.

@ martinus, ik zelf zie niet goed wat je bedoeld met het niet lekker kijken, persoonlijk vind ik hem oke, maar ik waardeer je commentaar :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar