1e keer zelf portret.. [+Update Portret Moeder]

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

Hallo!

ik ben al een tijdje aan het denken om dit eens te proberen.. maar nooit kwam het ervan (of camera niet bij me of iets anders doen of weet ik wat)
vanavond eens de camera bij me en ik had tijd! :mrgreen:
hierbij wil ik dus mijn eerste keer zelfportret laten zien.. zelf had ik al hier en daar wat dingetjes wat ik kon veranderen ..
maar ik wilde jullie ook nog eens laten oordelen als jullie dit willen zou dat fijn zijn.. :)

28089

nou dit is hem dan.. :)

gr. Michel

"onbewerkte versie"

28090

hier nog eentje van mijn moeder :mrgreen:

28091

Laatst gewijzigd door 1 op Billie-90, in totaal 13 keer gewijzigd.
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Leuk gedaan, ik mis wel info rechts..hier is het zwart dichtgelopen, ook zou ik de linkerkant van je gezicht iets minder donker willen zien..schaduw is niet erg maar niet te donker.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Je flitser staat wel erg laag(qua vermogen en plaatsing) en ik zie een zwarte veeg op je gezicht naast je neus in de vorm van een: ) is dat een schoonheidskenmerkje of een photoshopfoutje ? ;)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

Judith, bedankt voor je reactie!
ik ga eens kijken voor een reflectie scherm of iets dergelijks ;)

Wirewess, bedankt voor de reactie! :)
m'n flitser staat inderdaad erg laag in vermogen en! in plaatsing die zwarte veeg is idd een LR foutje.. njah foutje? het is met opzet geplaatst maar zag pas dat deze niet goed was uitgevoerd op m'n telefoon (erg he? :P) op m'n MacBook Pro is m'n gezicht helemaal donker aan de linker kant en dat stukje was nog licht bij mij.. dus vandaag dat ook donker gemaakt.. ;)
hoe kan ik dit voorkomen? want zie dat mijn foto's op de laptop minder mooi zijn qua belichting als de telefoon bijv. :o :o
calibreren??
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Hoi!
Ik maak niet zoveel portretfoto's, meer foto's van de huisdieren en gebruik dan een plaat stiropor als reflectiescherm. Werkt best goed en is niet duur.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Calibreren is altijd een goed idee.
Met een laptop heb je vaak ook een kijkhoek probleem, als je je scherm ietsje kantelt dan heb je alweer een heel ander beeld.

Ik vind de foto's te donker, inderdaad het dichtgelopen in je gezicht vind ik niet mooi.
Je moeder heeft erg veel ruimte boven het hoofd, ik zou dat weghalen dan houd je de focus meer op je moeder.
Ook is mams erg donker.
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

Renate, bedankt voor je reactie!
het dichtgelopen zwart was eigenlijk niet de bedoeling het moest wel vrij donker zijn.. :mrgreen:
de ruimte heb ik inderdaad bijgewerkt en ziet er 'n stuk beter uit (dankjewel! :) )
ik denk dat het aan mijn laptop ligt (ben aan het kijken voor een externe monitor zodat ik beter kan bewerken.. :)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar