Voetgangerstunnel/Sint-Anna tunnel Antwerpen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Git
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2011 09:27
WoonplaatsCOLON Ekeren
CONTACTCOLON

Hellow,

Hier een eerste probeersel met de nieuwe lens (50mm f1.8 ) in de Voetgangerstunnel/Sint-Anna tunnel in Antwerpen. Dit is ook ineens mijn eerste keer dat ik mij wat heb proberen verdiepen in Photoshop ... contrast beetje veranderd en zwart wit gemaakt en een kleine zwarte rand om het geheel wat meer te kaderen.

Afbeelding
Voetgangerstunnel Antwerpen by GitVG, on Flickr

Wat vinden jullie ervan?

Bedankt,
Groetjes,
Githa
Canon 60D | EF-S 18-135MM F3.5-5.6 IS | EF 50MM F/1.8 | Flickr
“The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera.” ― Dorothea Lange
fotograafmarcel1972
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2011 20:26
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Goed gelukt.
:lol:
Canon 550 D met lens 17-85 MM en Sigma 120-400 MM
Bezoek eens mijn vernieuwde website www.natuurfotograafmarcel.nl
Gebruikers-avatar
M€nno
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 96
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2011 17:30
CONTACTCOLON

Mooi omgezet, wel vind ik het jammer dat we het einde van de tunnel niet kunnen zien.
Gebruikers-avatar
Git
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2011 09:27
WoonplaatsCOLON Ekeren
CONTACTCOLON

Bedankt voor de leuke commentaar!
Het einde van de tunnel was spijtig genoeg niet mogelijk want dan had ik nog snel van lens moeten wisselen en dan was het moment waarschijnlijk al gepasseerd :-). Het is ook nogal een lange trap dus ik weet niet goed of het mogelijk is om de hele trap erop te krijgen, volgende keer eens een keertje proberen.
Canon 60D | EF-S 18-135MM F3.5-5.6 IS | EF 50MM F/1.8 | Flickr
“The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera.” ― Dorothea Lange
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Mooie foto, mooi moment.
Jammer je 'm niet precies in het midden hebt genomen, zodat je de trap symetrisch hebt.
Heel klein stukje meer naar links, was volgens mij mooier geweest, maar dat zijn details.
En dat je het einde niet ziet, vind ik juist mooier, voegt een beetje spanning toe, omdat je niet waar het eindigt.
Ruud.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar