[VERZAMELTOPIC] Reacties nieuwe layout

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik blijf het niks vinden dat de nieuwe topics zo aan de zijkant staan en het nieuws zo prominent in het midden.
Als er nou dagelijks of wekelijks iets nieuws te melden is oké maar meestal is het nieuws maanden oud en dat staat dan prominent
op je op je frontpage. ( ik snap ook wel dat als er niets te melden is dat er niets geschreven word)
Moet eerlijk bekennen als ik aan het zoeken ben op internet dat ik de sites waar gelijk oud nieuws zo prominent op de frontpage staat gelijk aan voorbij gaat,
misschien dat ik er later alsnog op terug kom als ik niet gevonden heb wat ik zoek maar ik vind het een slechte binnen komer.
De kleuren zoals ze nu zijn vind ik prima.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Waar????....
O op de voorpagina, daar kom ik nou nooit (behalve dan nu even :) ). Het valt me op dat de voorpagina een andere stijl heeft dan het forum, het is nog niet een geheel.
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Kleur van de banner door laten lopen in het forum een idee
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

eos4all schreefCOLONHet valt me op dat de voorpagina een andere stijl heeft dan het forum, het is nog niet een geheel.
Ook daar gaat in de toekomst aan gewerkt worden. Dat vergt echter meer tijd en moeite dan 'n paar kleuren en logo's aanpassen, en kan daarom nog 'n tijd(je) duren.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

O, doe maar rustig aan, ik vind het prima :)
Wat ik nog wel even ter overweging wil meegeven: sinds de start van de voorpagina enige jaren geleden is er hoogstens eens in het halve jaar een nieuwsberichtje geplaatst. Naar mijn mening kun je dan beter geen voorpagina hebben.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ook daar wordt aan gewerkt!! De portal kan wel degelijk een leuke toevoeging aan de site zijn.
Maar dat moet wel goed ingevuld en bemand worden!
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Overigens, dank voor alle reacties, complimenten, kudos (sturen we direct door aan Stijn) en input :)!
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ook ik zie de voorpagina nooit. Wat betreft het forum vond ik de oude layout duidelijker, helderder. Ik zie ook geen verschil meer tussen wel en niet gelezen in b.v. de "toon nieuwe berichten" lijst. Vind ik niet zo fijn.

Edit: het lijkt erop dat dat alleen het geval is met verzameltoppics :roll:
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

mmk schreefCOLONIk zie ook geen verschil meer tussen wel en niet gelezen in b.v. de "toon nieuwe berichten" lijst. Vind ik niet zo fijn.
Wel/niet gelezen kan je toch gewoon zien aan het icoontje, net zoals voorheen?? Of bedoel je iets anders?

Overigens wordt er nog altijd gewerkt aan kleuren/styling/etc... dus blijf het gemis van zaken vooral doorgeven zodat het in elk geval bekend is! Niet iedereen gebruikt het forum op dezelfde manier tenslotte (zo gebruik ik de 'Toon nieuwe berichten' nooit :D)
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Het is een 'work in progress'. Dank voor jullie feedback!.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik vind het helemaal niks. De portal indeling wel, maar de gebruikte kleuren en logo op de site niet.
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik dat ze perongeluk een oude layout hadden gekopieërd.
Dat betekent niet dat ik de inspanningen niet waardeer. Maar ja, over smaak valt niet te twisten.

Groet, Bas
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Is ook okee om te horen.
Niet iedereen kun je tevreden maken, dat weten we.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
van den Berg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 19:25

wat is er nieuw dan?
Gebruikers-avatar
JohnS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 642
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 21:01
WoonplaatsCOLON Tijdelijk in het buitenland

De enigszins aangepaste layout, vooral kleurenwijziging vind ik prima. Kijkt prettig naar mijn idee.

Echter ook ik begrijp nog steeds niet waarom recente forumtopics zo klein en links moeten en het prominente vlak in het "midden" met niet actuele en (naar mijn inschatting) volstrekt minder bekeken) onderwerpen gevuld wordt. Forum graag terug naar het "midden".

Dat neemt niet weg dat ik de inspanningen om e.e.a te verbeteren waardeer.
Gewoon... spullen.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

JohnS schreefCOLONForum graag terug naar het "midden".
Nemen we mee :)
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Mozes, ik druk op F5 en schrik me rot !!!! :)
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

En ik nog denken ik zie niks....tot ik een pagina terug ging
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

forum weer terug naar het midden ben ik het ook mee eens en van mij mag meest actieve leden wel van de site af dit heeft volgens mij geen meerwaarde en er staan leden bij die al vanaf di nov 14, 2006 22:52 pm (marced) niet meer ingelogt zijn
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik kom ook nooit op de homepage, heb de link naar het forum bovenin mijn snelkoppelingen staan. En voor wat betreft die meest actieve leden: zo te zien werkt het op basis van het aantal posts. Dat zegt dus niets over actuele activiteiten. Als je maar genoeg (desnoods zinloos) l*lt kom je vanzelf een keer op de voorpagina terecht! ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Waarschijnlijk wijk ik alweer af met mijn mening, maar ik vind al dat rood teveel van het goede. In het logo okee en hier en daar mag er ook best wel wat roods voor komen.
Maar ik word gek van het rood in de onderwerpslijsten als je een item bekeken hebt.
Verder moeten
hyperlinks blauw zijn, want dat zijn ze overal elders in de wereld ook.
Ook zie ik dat de nicknames van sommige gebruikers ook al rood kleuren. Geen idee wat het verschil is met degenen die gewoon zwart blijven. Discriminatie? Ja, dat groen van de moderators was me bekend.
Om mijn standpunt duidelijk te maken, heb ik deze post ook maar in het rood weergegeven. Leest niet echt lekker toch.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar