digital photo professional

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
peter56
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012 16:05

Ik ben op zoek naar een handleiding over dit programaa van Canon.

Ik bedoel niet de pdf van Canon zelf. Die staat op de cd-rom. Maar eentje die mij door het programma loodst, van stap tot stap.
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Weliswaar ook van Canon zelf, maar misschien heb je iets aan deze videos?
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Deze lijkt mij toch vrij duidelijk ;-)
http://members.chello.nl/jgvink/images/ ... %20S95.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
peter56
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012 16:05

Apple schreefCOLONDeze lijkt mij toch vrij duidelijk ;-)
http://members.chello.nl/jgvink/images/ ... %20S95.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is dus de pdf die op de cdrom van Canon staat!
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

In mijn ogen is deze vrij duidelijk. :oops:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Anoniem 4

Lijkt mij ook en met de video's kom je ook een heel eind.
Net als met alle beeldbewerkingsprogramma's: je moet je er wel in willen verdiepen.
In de vorm van een stripverhaal ben ik nog geen handleiding tegengekomen.

Aan de TS: laat de pissige reacties achterwege en maak duidelijk wat je probleem met DPP precies is,
nadat je er eerst zelf in hebt geïnvesteerd.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Er is ook geen handleiding over hoe je auto moet rijden. Er zijn boekjes die uitleggen hoe de knopjes werken, maar rijden zul je toch echt in de praktijk moeten leren. Zo is het ook met fotobewerken. Canon heeft een prima handleiding meegeleverd en samen met wat video tutorials zou je toch echt zelf aan de slag moeten.
Gebruikers-avatar
hdb
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1571
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 07:00

eos4all schreefCOLONEr is ook geen handleiding over hoe je auto moet rijden.
Klopt, maar daar heb je een rij instructeur voor, die je het allemaal stap voor stap uitlegt.
Dat allemaal met veel geduld en vriendelijkheid, anders gaat zijn klant naar de concurrent.

Hans
Gebruikers-avatar
annoh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 718
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 20:03
WoonplaatsCOLON St. Jacobiparochie
CONTACTCOLON

Zover ik me kan herinneren, van enige jaren geleden, is de handleiding duidelijk. Canon gaat er van uit dat je een aantal basisbegrippen kent. Ken je die niet, gebruik dan google.

Zoals al aangehaald is, uiteindelijk moet je zelf een weg vinden door een programma.

Ik heb wel eens gehoord dat je 80.000 km moet autorijden voordat je het een beetje kunt.............
Canon R6, Canon RF 16mm f/2.8, Canon RF 24-105mm f/4.0, Canon RF 70-200mm f/4.0, Sigma 150mm f/2.8, Nikon F3 + MF lenzenset
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Even verplaatst naar de juiste plaats
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar