Mylan (Amateur)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
timobruins
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2012 05:22
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Goeie avond,

Ik hoop dat het mag wat ik wil doen,
Maar ik heb vandaag beetje met me camera lopen spelen weer.
En me schoonbroertje,

En kwam met leuke foto,
En wil weten, wat jullie ervan vinden

http://fc04.deviantart.net/fs70/o/2012/ ... 13540e.jpg

Hoor het graag van jullie

Met vriendelijke groeten
Timo Bruins
Afbeelding

EOS 1100D + 18-55mm + 70-300mm + Metz 44AF (flitser)

Nieuwe Website, Klik hier en als je er toch bent, Druk meteen op 'Vindt ik Leuk'
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

beetje hard allemaal , harde flits , hard licht , weinig diepte , vlakke belichting.... het is een leuke foto voor je schoonbroertje maar meer ook niet als je het mij vraagt,
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Het moment is leuk, maar even een vraag en'n opmerking: Met welke camera/lens/instelling heb je deze geschoten? Dan kunnen we wat meer tips geven.

Het lijkt erop alsof je te hard hebt geflitst (je had iets moeten hebben om je flitslicht te 'breken' of de power van je flits moeten bijstellen). Ook is de achtergrond niet mooi egaal/vaag (zoals je vaak bij portretfoto's ziet, zou mooier zijn als hij voor een beetje egale (witte bijvoorbeeld) muur stond) en het ziet er een beetje vreemd uit dat zijn jas voor zijn gezicht zit, maar da's misschien smaak.
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Wat ik ook mis, is de scherpte op de ogen. Zo te zien is er scherp gesteld op de rand van de cappuchon ipv de ogen.
Ik denk dat je de focuspunten op automatisch hebt staan.
Je kan dan beter het middelste punt selecteren, zodat jezelf kan bepalen waar er op wordt scherp gesteld.
Ruud.
Gebruikers-avatar
timobruins
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2012 05:22
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Apist0 schreefCOLONHet moment is leuk, maar even een vraag en'n opmerking: Met welke camera/lens/instelling heb je deze geschoten? Dan kunnen we wat meer tips geven.

Het lijkt erop alsof je te hard hebt geflitst (je had iets moeten hebben om je flitslicht te 'breken' of de power van je flits moeten bijstellen). Ook is de achtergrond niet mooi egaal/vaag (zoals je vaak bij portretfoto's ziet, zou mooier zijn als hij voor een beetje egale (witte bijvoorbeeld) muur stond) en het ziet er een beetje vreemd uit dat zijn jas voor zijn gezicht zit, maar da's misschien smaak.
Ik heb de foto met een Canon gemaakt, de lens staat ook in me onderschrift.

Vedere informatie:

f-stop: f/5.6
Belichtingstijd: 1/60 sec
ISO-Snelheid: iso800
Brandpuntafstand: 47mm
Flits-modus: Flits
Afbeelding

EOS 1100D + 18-55mm + 70-300mm + Metz 44AF (flitser)

Nieuwe Website, Klik hier en als je er toch bent, Druk meteen op 'Vindt ik Leuk'
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Ieder geval goed bezig. Ben het met de voorgangers eens. En oefening baat kunst !! :D
In afwachting van de volgende foto ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesiƫ
.
Gebruikers-avatar
timobruins
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2012 05:22
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Apple schreefCOLONIeder geval goed bezig. Ben het met de voorgangers eens. En oefening baat kunst !! :D
In afwachting van de volgende foto ;-)
Ja, komt helemaal goed, vandaag ook weer paar uur op pad geweest ;)

Weet niet of ik hier de linken neer mag zetten? of moet ik dan speciaal topic opennen?

Met vriendelijke groeten
Afbeelding

EOS 1100D + 18-55mm + 70-300mm + Metz 44AF (flitser)

Nieuwe Website, Klik hier en als je er toch bent, Druk meteen op 'Vindt ik Leuk'
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar