Gek op hem.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Brell

Mijn vrouwtje is gek op dieren maar heeft een speciaal plaatsje in haar hart ingeruimd voor Jimmy die ernstig ziek is maar door haar liefde nog steeds leeft!!

26304

.


Arnold
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Wat een lieve mooie foto liefde van dieren is onbetaalbaar.
Wat heeft Jimmy als ik vragen mag.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Brell

Ernstig hartfalen, vorig jaar mei ontdekt en zou nog hooguit 3 maanden leven. De dierenarts staat voor een raadsel waarom hij nog steeds leeft!!
Er is een foto gemaakt van zijn hart waarop duidelijk te zien was dat een hartspier ernstig verdikt is wat tot gevolg heeft dat het hart hard moet werken om bloed rond te pompen.
Het is met recht een wonder.
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

:( verschrikkelijk heeft hij ook medicatie? De oom van mijn kater heeft het ook en bij elke jaarlijkse apk ga ik zo wat onderuit.
Jullie katten kind oogt wel gezond mooie vacht en heldere oogjes maar van binnen is dat dus anders. Liefde, rust en zorg doen wonderen hoop dat hij nog lang blijft.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Brell

Ja medicatie zijn, hart tabletje en vocht afdrijver.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Mooie foto van je vrouw en Jimmy!
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

wat een ontzettend lieve foto is dit en wat erg van jullie kattenkind. groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar