Kerstkaarsen

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Peppi van den Berg
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Hoogwoud

Hieronder het resultaat van een avondje thuis. Geprobeerd om wat moois te maken om te gebruiken voor op de kerstkaart.
Ik vind het resultaat zelf mooi geworden, maar ja, wat vinden jullie?

https://picasaweb.google.com/1181840248 ... directlink

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Rocker, in totaal 16 keer gewijzigd.
RedenCOLON Foto direct zichtbaar gemaakt
Canon 5D Mark III, Canon 24-70, Canon 70-200 en nog wat losse dingetjes.
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

ik vind het helemaal niet zo verkeert leuk als achtergrond voor een kerstkaart

je kan trouwens de foto beter op het forum zelf te plaatsen door https://lh6.googleusercontent.com/-BTIh ... aarsen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tussen [img ][ /img] in te zetten,

groetjes arjan

Modbreak Rocker: Dank voor de suggestie/tip, Arjan! Ik heb de foto even vanuit jouw post naar de startpost verhuisd
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Sfeervol. Voor mij had je net iets langer mogen belichten ;)
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Heel mooi, maar de kaarsen staan wel erg centraal. Als je deze foto voor een kerstkaart wilt gebruiken kun je ze ook wat meer naar links zetten. De ruimte rechts op de kaart kun je dan gebruiken voor je kerstgroet.
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
Peppi van den Berg
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Hoogwoud

Alvast bedankt voor de reacties.
@Digilike: Voor wat betreft het langer belichten, ik heb dit ook gedaan, maar ik viel eigenlijk als een blok voor deze 'donkere' sfeer waarbij je van de kaarsen zelf niet zoveel ziet. Kwestie van smaak, maar ik begrijp wat je bedoeld.
@Kruwt: De plaatsing van de kaarsen centraal in de foto was bewust. Ik heb deze foto als voorzijde van de kaart gebruikt en de tekst aan de binnenzijde geplaatst.

Ik ben in ieder geval blij met de reacties, dit is de eerste keer dat ik hier een foto plaats en uberhaupt de eerste keer dat iemand een foto van mij ziet.

Moderator bedankt voor het plaatsen van de foto, ik was er nog niet uit hoe dit moest, vandaar de link. Alle begin is moeilijk.

Gr. Bart.
Canon 5D Mark III, Canon 24-70, Canon 70-200 en nog wat losse dingetjes.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar