Pernis en/of Europoort by night

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Hahaha, Kees ik heb de volgende dag een workshop bij Yljas en die gaat wel door. Ach slapen kan ik zondag ook. hahaha

Fred leuk als je onze kant op komt. (je hebt mijn nummer nog he? ;) )
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Ofcourse heb ik het nr nog!

Grtz,

Fred.
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Niets is zo veranderlijk als het weer hier, en, 70% kans op regen wil niet zeggen dat het perse daar regent waar wij zijn.
Heb het nou al zo vaak meegemaakt met 70% kans op regen dat het hier gewoon droog was of precies andersom, weinig kans op regen behalve hier.
Is er al een tijd en plaats bekend?
Als de willemskade inderdaad zo rustig is als Bagtjuh zegt dan kunnen we misschien daar beginnen en van daaruit verder gaan, of precies andersom.
Maakt mij niet uit, maar ik denk dat we inmiddels wel een tijd en plaats moeten gaan afspreken, dan kunnen we (althans ik) de tijd daarvoor ook gaan indelen, heb vrijdagmiddag ook nog wat dingen te doen.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Woody helemaal mee eens dat we iets moeten afspreken.
Ik weet alleen niet wat een handige route is, er staan een aantal opties in het topic maar ik heb geen flauw idee
waar alles ligt. En wat is handig op een locatie af te spreken of met een aantal ergens bij een pomp afspreken en
dan vandaar er heen rijden.
En dan nog de kwestie brug, eerst of niet? :) Ik weet niet of iedereen die brug mee wil pikken.
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

het lijkt mij het mooist eerst de brug te pakken en ook daar af te spreken, en dan door de maastunnel ri pernis is ongeveer 15 km

bv 1900 uur willemskade thv het wereldmuseum
daarna route ala Rubo

Propaanweg of anders de Butaanweg _ Is bij de uitgang van de Beneluxtunnel zuidzijde _ Uitzicht op o.a. Shell

Oude Maasweg _ Aan het einde zit Roeiers Vereniging Eendracht, kan je de auto parkeren en langs het gebouw van de roeiers richting Waterweg lopen tot het einde _ Zicht op scheepswerf Keppel Verolme en aan de andere zijde Verkeers Centrale Rotterdam (Havenbedrijf)

Noordzeeweg _ Aan het einde heb je een uitzichtpunt (heuvel) en dus een wat hoger standpunt _ uitzicht op EBS, Q8 en aan de andere kant Hoek v. Holland

Slag de Beer _ A15 dan N15 dan heeeleeeemaal naar het einde doorrijden, heet dan Europaweg aan het einde links en weer naar het eind. _ uitzicht op ECT en APM (containers) en waarschijnlijk Lyondell (chemie)

Markweg _ Bij Maasvlakte Heliport _ Aan het einde zelfde uitzicht als Slag de Beer, maar dan andere kant haven.


tis maar een idee hoor ?
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Hai Kees, route klinkt super. Ik zit alleen een beetje met de tijd bij de brug. Mijn ervaring (toen ik nog bij de Makro werkte) was dat het op koopavond tussen half 6 en 7 altijd rustig was (etenstijd) dus ik vraag mij af of het dan nog rustig is daar.
Ik weet niet hoe de rest daarover denkt?
Gebruikers-avatar
Red_Spike
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 555
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 19:37
WoonplaatsCOLON Naaldwijk
CONTACTCOLON

Het maakt mij niet uit, ik kan daar ook al eerder zijn. Wilde eigenlijk zonsondergang, maar dat is me tegenwoordig iets te vroeg.
Ik hoop wel dat de weersvoorspellingen iets beter worden dan wat men nu aangeeft.
www.rally-web.nl www.avoorberg.nl
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik vind het prima, tijd is mij goed en de op de willemskade schijn je goed te kunnen parkeren, ook op koopavond.
terhoogte van het wereldmuseum is als het goed is recht tegen over het fotomuseum(aan de overkant van het water) :lol:
Ik neem aan dat iedereen te herkennen is aan zijn statief :mrgreen:

Edit: HIER is een kaartje
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

@Red_Spike: zonsondergang wil ik hem ook nog hebben maar zoals je zegt iets te vroeg, leuk om in het voorjaar te doen
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ok, verzamelen rond kwart voor 7 op de willemshaven. Eer dat iedereen er is is het zeker 7 uur.
Dan na een klein uurtje in kolone de route van Rubo/Kees. (ik rij alleen niet voorop, hahahah)
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Hier zijn de weersverwachtingen van het knmi.
Het is al beter als een paar dagen geleden, de regenkans is afgenomen alleen staat er wel een windje, niet zo erg want dan hebben we minder kans op mist.
Denk wel dat het goed gaat komen, als het regent hoeft het ook niet de hele avond te regenen en met een klein buitje tussendoor hebben we genoeg plek om even te schuilen. :mrgreen:
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Thabita schreefCOLON(ik rij alleen niet voorop, hahahah)
We hoeven er geen wedstrijd van te maken en als iedereeen zijn TomTom bij zich heeft dan komt het wel goed, om met 7 of 8 auto's in collonne te gaan rijden word toch niks met het huidige verkeer.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Het lijkt me wel handig om bij elke plek even weer af te spreken wat diegene invult op de TomTom, want in de havengebieden zijn de wegen nogal lang dus als de ene aan het begin staat en de andere aan het einde dan kan je soms km'ters uit elkaar staan.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Das een hele goeie, als ik tijd heb probeer ik wat adressen of coördinaten te verzamelen van de punten die aangegeven zijn.
Of, misschien weet iemand die al, helemaal makkelijk dan.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Super :) en ik ben zeker aanwezig en hoop echt dat het zo mooi weer als nu is.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ik wil wel graag proberen om achter iemand aan te rijden, Tom Tom is handig maar idd als je geen huisnummers hebt.......;)
Ik had als adres bij Maasvlakte het adres van Happy Shrimp; Europaweg 920, Rotterdam maar dat is volgens mij niet helemaal het einde van de Europaweg.
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ik heb even de beginpost wat aangepast, tijd en globale route weten we nu.
Nu maar even afwachten wie er echt komen, want tot nu toe zijn er 5 actief in het reageren: Woody, Vonderstealth, Keesvdh, red_spike en ik.
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik heb mijn buurman al gebeld en hij doet zijn best om op tijd thuis te zijn zodat hij ook mee kan.
De anderen die toegezegd hebben zullen ook wel komen neem ik aan, waarschijnlijk zitten die nog op hen werk en zullen ze vanavond wel reageren
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Als het weerbericht positief zullen Hbarkhof en ikzelf ook die kant opkomen.....alleen denk ik wel pas tegen 21:00 u ofzo.

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Het einde van de Moezelweg is niet zo moeilijk te vinden hoor, gewoon doorrijden tot je natte voeten krijgt en dan een paar meter terug. :mrgreen:
Maar je kan met TomTom ook navigeren naar een plek op de kaart en anders is google maps mischien wat?
Ruud.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar