honden op terschelling

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Afgelopen week op vakantie geweest met de honden. Ik ben benieuwd naar jullie tips voor een volgende keer!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
mylife
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2011 20:52
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Ik zal geen commentaar per foto leveren. Je hebt alle foto's geschoten met een sluitertijd van 1/1250. Alleen de iso's wijzigen. Ga in vervolg eens oefenen met deze variabelen. Je had sávonds om 19.00 uur geen sluitertijd van 1/1250 nodig gehad. Je kon dus in iso's naar beneden.
Over het algemeen mis ik scherpte in de foto's. Foto 3 vind ik het beste alhoewel deze wat scherpte mist op de kop.
Al met al zit er nog heel veel rek in denk ik gezien de Camera (60D) en lens (70-200 F4)
Gebruikers-avatar
huntelaar
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2009 09:28
WoonplaatsCOLON Flevopolder

Het valt me op, dat je honden wat van bovenaf fotografeerd. Probeer op oog hoogte te blijven (zoals bij 3) of ga zelfs plat op je buik liggen, dan komen je honden er nog mooier uit. Ook zegt een hond die je aankijkt meer, dan die van je af kijkt/rent.

Suc6!!
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Leuk! Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad :)

Bij foto 1 lijkt het net alsof er sneeuw ligt ipv zand???

Het is idd leuker als de honden naar je toe komen rennen.

De laatste fot was leuker geweest als je zel feen veel lager standpunt zou hebben, zodat de honden meer tegen de lucht uitkwamen dan tegen het zand.
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Dank jullie wel voor jullie tips!
Helaas durfde ik op het strand niet vaak een lage positie te kiezen vanwege de heel harde wind die er stond. Ik ben nogal voorzichtig en bang voor zand in mn camera ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar