Conceptcar Peugeot SR1

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Elanda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2011 14:18
WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom

Gemaakt op Paris Motorshow;

1. Voorkant;
Afbeelding

2. Achterkant;
Afbeelding

3. Detail motorkap;
Afbeelding
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Stond die echt daar zo vol met vuil, deuken en krassen :x :x ?
De foto's lijken me wel aardig, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo thuis op dit gebied.
Canon materiaal
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Eerste foto vind ik erg mooi, die zou (op de reflecties op de neus na) bijna in een folder van peugeot kunnen.

De tweede is ook sterk, maar jammer van de vele lichtpuntjes.

De derde vind ik de minst boeiende.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
Gebruikers-avatar
IDI_020
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 12:25
WoonplaatsCOLON Mokum
CONTACTCOLON

#1 vind ik de mooiste van de 3 en zou evt zo in een folder passen.
#2 vind ik ook wel wat hebben, mooie compositie en juiste scherpte.

Zowel bij #1 en 2 is het jammer van de reflecties. Misschien dat je een en ander nog kan wegpoetsen is PS.

Op #3 lijkt het inderdaad alsof er stof aanwezig is en iemand met zn vingertje er overheen is gegaan.
"De weg naar succes is altijd onder constructie."

www.jeffreyvanbakel.nl
Gebruikers-avatar
Elanda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2011 14:18
WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom

Heb geprobeerd om de reflecties weg te shoppen, maar dit is moeilijk door de carbon structuur aanwezig op de voorzijde van de auto. Het valt op met clonestamp tool, dat er iets weggepoetst is. Daarentegen vind ik persoonlijk de reflecties niet echt hinderlijk ( voorzijde auto ) dan, zou anders zijn wanneer je personen ziet staan in de ruiten o.i.d. De eerste foto vind ikzelf ook het meest geslaagd. Denk trouwens dat de zwarte streep op de laatste foto ook een reflectie is i.p.v. vinger door het stof. Ook hier, moeilijk weg te shoppen ( voor mij dan )... Achterzijde auto zou ik misschien nog een beetje kunnen croppen tot net onder het achterlicht.
JdD
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 21:09

Elanda, ik vind het hele goede fotos !
Alleen de weerspiegelingen op de voorkant van de auto op foto 1 en rechtsonderin op foto 2 storen me erg. Het is heel simpel om weg te halen.
Probeer het eens met de reparatie-tool. Ik heb net beide fotos in PS geladen de binnen 2 minuten alle reflecties weggekregen...

Het laat je foto een heel stuk opknappen. De lichtpuntjes leiden gewoon af van fotos die voor de rest heel goed zijn.

Foto 3 vind ik niet zo goed in deze serie passen. De foto is in een hele andere kleurtoon, grijzer itt de blauwige fotos 1 en 2.
Gebruikers-avatar
Elanda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2011 14:18
WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom

Zal nog eens een poging doen.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ik vind het hele goede foto's, alle drie. Geen ongewenste reflecties krijgen is geloof ik het moeilijkste bij dit soort fotografie.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar