Nieuwe Camera -> Resultaat

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Hallo,

Aangezien ik net een nieuwe camera heb gekocht (EOS 1100D), heb ik m1aar even snel wat plaatjes geschoten.
Dit is het resultaat. Ben benieuwd naar jullie mening!

http://public.webbey.eu/test/IMG_0978.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://public.webbey.eu/test/IMG_0979.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Beide foto's zijn onbewerkt.

Groet!
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei
Laatst gewijzigd door 1 op frank, in totaal 20 keer gewijzigd.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

toppe schreefCOLONheb ik m1aar even snel wat plaatjes geschoten.
toppe schreefCOLONBeide foto's zijn onbewerkt.
zou je wat meer moeite willen doen? op dit soort posts zit niemand te wachten.
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Kleuren van de laatste bevallen wel, maar als je 'm iets had ingeflitst had je de takjes aan de linkerkant ook nog groen gehad.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

gefeliciteerd met je nieuwe camera.

benvgraag benieuwd naar je fotos waar je wat meer moeite voor doet!
[size=84]onderschrift[/size]
Anoniem 3

Ik ben het helemaal met eos4all en knoet eens.
Gooi weg die meuk en laat ons een leuke foto zien, waar je echt trots op kunt zijn....
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

eos4all schreefCOLON
toppe schreefCOLONheb ik m1aar even snel wat plaatjes geschoten.
toppe schreefCOLONBeide foto's zijn onbewerkt.
zou je wat meer moeite willen doen? op dit soort posts zit niemand te wachten.
+1
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

wat vind je zelf van de foto's ?
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

We zijn het helemaal met jullie eens dat TS zijn foto's op zijn minst had kunnen verlkeinen en dan posten, maar
om hiervoor/over zo veel reakties te posten is ook weer een beetje te veel. De onderlinge sfeer word er niet leuker op
Een PB of [!] naar de crew was genoeg geweest.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

gaat mij meer om de foto's zelf dan de manier van posten. Anyhow, er zit geen onaardigheid bij van mijn kant. Hoop dat het niet zo overkwam. Felicitaties zijn oprecht en ik ben ook echt benieuwd naar wat leukere foto 's. Dit lijken me meer tests dan bedoelde fotografie.....
[size=84]onderschrift[/size]
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Van mij is het ook niet lullig bedoeld en wil alleen weten wat de TS zelf van de foto's vind. Ik vind het namelijk meer plaatjes die je maakt om te kijken of je camera nog werkt. De laatste foto zou je nog kunnen gebruiken met wat aanpassing als kerstkaart, maar meer kan ik er niet van maken.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Van mij was het wel lullig bedoeld. Ik vind dit soort topics een extreme minachting voor het forum publiek, en had van een mod ook een reactie en een slotje verwacht. Of meteen kliko, ook prima. Maar in ieder geval iets meer dan een extreme suffe opmerking als "De onderlinge sfeer word er niet leuker op". Door dit soort baggerposts wordt de sfeer er inderdaad niet leuker op.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Leuk een nieuwe cam en nu maar lekker gaan fotograferen. Ik hoop dat je met ons eens bent dat dit lastig te beoordelen is. Laat ik het zo zeggen dat een foto van een paar takjes zegt mij niet zo veel. Voor je volgende topic een paar tips:

Post foto's via het album of bv flickr zodat we gelijk een foto kunnen beoordelen en niet hoeven door te linken. Ik weet dat veel mensen de moeite niet nemen om door te linken.
Geef bij dit soort foto's aan wat je bedoeling was. (alleen camera testen is wel een beetje weinig) Een foto van een mooie brug is wel duidelijk maar bij dit wat meer abstracte foto's is een beetje uitleg wel handig.
Je vraagt aan ons om een mening op een foto van een paar takjes, ik vind dat je je er dan wel een beetje makkelijk vanaf maakt.
Neem zelf deel aan je topic. Ik zie dat je na het plaatsen wel actief bent geweest op het forum dus dan is meedoen wel zo leuk. Ook daarmee geef je aan dat je reacties leest en op prijs stelt.

Laat je niet uit het veld slaan door alle reacties, de één heeft nu eenmaal iets meer het "hart op de tong" als de ander. Belangrijk is dat je zelf ook energie steekt in een topic en dat ontbreekt hier een beetje.

Misschien kom ik een beetje over als een schoolmeester maar om nu alleen maar te posten dat ik het niets vind is ook niet echt constructief. :wink:

Succes,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar