Bevers in de Biesbosch

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jojopajera
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2009 21:42
WoonplaatsCOLON rand "Groene Hart" en Bollenstreek

Afgelopen maand een keer met Bas mee geweest op cursus in de Biesbosch ( zeer aan te bevelen overigens ).
Lekker 's-morgens vroeg op pad en reeds in het haventje een familie bevers rondom de boot.
Op een gegeven moment waren er 4 tegelijk in beeld.
Een aantal leuke foto's kunnen maken, maar bovenal een zeer plezierige ervaring en een buitengewoon leerzame dag gehad.
Hierbij een paar plaatjes en commentaar is altijd welkom.

Groeten, John

1.

17872

2.

17873

3.

17875

4.

17879

5.

17880

EOS 7D / Ixus 300HS / het nodige glas en wat randappatuur
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Mooie waarneming hoor!!! Leuke beestjes om te zien, en je hebt ze mooi op de plaat weten te zetten.

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Mooie foto's!!
Ik ga 2 juni met Bas op stap in de Biesbosch voor een workshop.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Bas Breetveld
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2008 09:48
CONTACTCOLON

Heerlijke foto's, John! Vanwege het zeer unieke karakter en de kwaliteit vind ik ze eerder thuishoren in de showcase.
Een moment als dit is trouwens maar 1x voorgekomen in alle tijd dat ik aan de Bevers gespendeerd heb en dat is véél ..
Dat zomaar bij toeval bij het uitvaren. Gisteren troffen we er één bij het uitvaren die wel even de kant op ging om wat groen te eten.
Dat waren echter hele korte momenten en de Bever liet zich ook niet echt benaderen. Als ze met 4 zijn durven ze wel ...

Groetjes en tot de 12e. Dat wordt een mooi tochtje naar de verborgen schoonheden van de Biesbosch.

Bas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar