Milessa @ Eppel Fotografie + Update + Video

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Wat ik me nog af vraag, waren de ouders erbij?
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

sprokeq schreefCOLONWat ik me nog af vraag, waren de ouders erbij?
Natuurlijk....
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Sorry hoor maar ik vind het een beetje raar dat er net gedaan word of dit pikante foto's zijn.........en gelijk van die opmerkingen van het zou mij dochter niet moeten wezen. Ik heb een zoon, maar mocht ik een dochter hebben zou ik apentrots zijn op zulke foto's!!!!!

Het zou misschien anders zijn als ze in bikini stond of lingerie, maar ze heeft gewoon nette kleding. Als je langs de kinderafdeling van de H&M loopt zie je de zelfde foto's hangen. Deze worden toch ook niet gezien als pinkant!!!

Dit moest ik even kwijt!
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
JantjeB
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2009 13:03
WoonplaatsCOLON Wortegem-Petegem (België)
CONTACTCOLON

+1
Canon EOS 450d ** Sigma 18-50 f2.8 DC HSM Macro ** Sigma 70-200 f2.8 DG HSM (spijtig overleden)** Canon EF 50 f1.8 ** Canon EF 70-210 f3.5-4.5 ** Canon Speedelite 430 EX II **
Gebruikers-avatar
erredobble
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010 11:17

Prachtige discussie en prachtige foto's.
Hiermee kan eenieder nu juist een genuanceerd beeld voor zichzelf vormen.
Dus zowel de foto's als de discussies....lekker laten komen want er worden hier volgens mij geen wetten overtreden.
Als we het maar wel netjes en op de inhoud houden en niet op de persoon.
Canon 550D : 18-135mm & 50mm f1.8
Gebruikers-avatar
Selmak
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 13:03
WoonplaatsCOLON www.fotolijststudio.nl
CONTACTCOLON

@Selek88 @JantjeB : Gelukkig is iedereen vrij om zijn of haar mening te geven :) Zolang we elkaars mening respecteren is er niets aan de hand.
Website: http://www.fotografiesteve.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.fotografiesteve.nl/blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Mooie foto's, zorgvuldig en professioneel tot stand gekomen.
Leuk dat het filmpje er bij staat !!
... Spiegel-Werk ...
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

@Selek88: Thanks :)

@JantjeB: +1 :)

@erredobble: Bedankt voor je reactie!

@Selmak: Dat vind ik ook... maar het moet niet van een mug naar een olifant gaan :)

@gumpje: Bedankt! Ja leuk dat filmpje... We proberen elke shoot een filmpje te maken...
AlindaKooyman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2010 14:19

Wauw Ralph, wat een gave foto's weer! Ik reageer eigenlijk nooit hier, zit altijd lekker stiekem mee te kijken en lezen.

Maar als je zooo'n shoot kan regelen heb ik daar best een retourtje Weert voor over, haha! ;) Vind de foto's echt prachtig, geweldig model ook!
Canon EOS 400D | EOS 550D | Canon 18-55mm kitlens | Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 | En een hele lange wishlist!
Gebruikers-avatar
LongJoy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2006 23:32
WoonplaatsCOLON Utrecht, The Netherlands
CONTACTCOLON

Ben zelf inderdaad ook benieuwd naar de presets van deze vintage stijl.
Joyful and loving memories for a long time.
Bezoek ook eens www.LongJoy.nl | www.facebook.com/LongJoy | www.twitter.com/LongJoy
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Leuk altijd die verschillende meningen. Mijn duit;

De foto's zijn heerlijk anders om naar te kijken. Ik heb er als kijker ook geen enkel probleem mee of vraagtekens bij.
Het geheel is gewoon professioneel opgezet en uitgevoerd.
Zelf laatst op verzoek voor een verjaardag ook een vriendinnenshoot gedaan van meiden van deze leeftijd.
Was heel gezellig voor alle deelnemers en iedereen was tevreden met de resultaten, ook de ouders...
Zonder wiens toestemming vooraf en aanwezigheid ik er niet eens aan begonnen was. Lijkt me vrij logisch...

De toning van de foto is niet mijn smaak, maar het past wel bij het geheel, dat wel.
De foto met de hele jeep maakt het net wat completer idd.

Enige kanttekening mijnerzijds, de blouse met tijgerprint op deze foto's is het dan net niet voor mij.
Zeker na het zien van het filmpje (LEUK!) had ik liever die van het legerjurkje gezien, dat past meer bij de totale setting.
Maar voor de rest;

RESPECT!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Mooi uitgevoerde shoot en knap staaltje visagie en styling.
Persoonlijk vindt ik de foto die u nu hier geplaatst hebt minder dan die in het filmpje, net wat Frank64 zegt
De tegerprint doet een beetje afbreuk, misschien doordat deze het een stuk drukker maakt/lijkt.
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Helemaal top.
Mooi ook de video hoe het tot stand is gekomen, maar de foto`s zijn in één woord schitterend.

Gr,
Wim V
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

@Iedereen: Super bedankt voor alle reacties! Ik zal morgen op onze website het blog afmaken met nog andere foto's. Keep ya posted :)
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Ik heb nog een aantal foto's op onze website gezet: http://www.eppel.nl/index.php/component ... -2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Ik vind het geweldige mooie foto`s die je van een dito model hebt gemaakt.
Mooie gemie tussen alle partijen mijn complimenten.

Gr,
Wim
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
Gebruikers-avatar
the-essy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 19:48
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Prachtige foto's die je gemaakt hebt. Grappig om te zien dat een meisje van 11 er zo volwassen uitziet, ik had haar 17 geschat. Als ik kijk naar mijn nichtje van 9 komt die niet eens in de buurt qua volwassen uiterlijk.

Petje af!
Fotografie portfolio: http://www.iamphotogirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisblog: http://www.iamtravelgirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Wat een belachlijkheid en ophef over de foto's. Het zijn gewoon top foto's, klaar punt uit.
Er is niks sexy aan ofzo.

In bladen als de Wehkamp/Otto heb je soms pas foto's waarbij ik mijn twijfels heb, maar dit ziet er gewoon netjes uit.
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Aestiva schreefCOLONWat een belachlijkheid en ophef over de foto's. Het zijn gewoon top foto's, klaar punt uit.
Er is niks sexy aan ofzo.

In bladen als de Wehkamp/Otto heb je soms pas foto's waarbij ik mijn twijfels heb, maar dit ziet er gewoon netjes uit.
Maar wel aanstootgevend, maar goed dat is nu niet anders met kleding stijl van hedendaags anno 2011.
Over de ophef betreft de leeftijd, aan het ene kant ben ik het eens met sommige reacties aan de andere kant met dit thema "Vintage" en de mate waarom deze is uitgevoerd (professioneel) is er niets mis mee.
Had deze serie een andere thema hebben bv High streat fashion of glamour dan was het not done maar dat is deze niet.

Ik als hobby fotograaf die het ook leuk vindt om een shoot te doen doet het mij wel denken om erop te letten wie je uitnodiging en de wijze hoe je deze organiseert en erop te letten om duidelijke afspraken te maken met de ouders om jezelf goed in te dekken.
Ik kan er niet omheen maar er zijn geruchten die ik van modellen en anderen heb gehoord dat er bepaalde mensen op dit forum die hiervan misbruik maken en meer willen dan alleen mooie geslaagde foto's maken.
Dus ja ik begrijp de zogenaamde ophef wel over de leeftijd.
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

mooie reeks geworden.
zaten jullie achteraf niet onder de teken?
grt,bouk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar