Groepje wilde Margrieten

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Afgelopen week even aan het spelen geweest met de camera, 17 mm en afstandsbediening. Niet helemaal naar mijn zin, ik wil een strakker blauwe lucht met een enkel wolkje. Daarom testcase, maar t begin is er miz.

17478

Gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ik vind het super, heel apart effect zo van onderaf.
Ga maar door :)
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Dank voor je (snelle!!) reactie, ik heb m maar in gebruik genomen als bureaublad. Maar ik wil bv linksboven wat meer contrast tegen de blauwe lucht ipv tegen de wolken.
Gr, JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

ja, linksboven is het misschien iets te licht maar het begin is er.
Heb je geen veldje klaprozen in de buurt, die zijn ook gaaf.
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Thabita schreefCOLONja, linksboven is het misschien iets te licht maar het begin is er.
Heb je geen veldje klaprozen in de buurt, die zijn ook gaaf.
Daar ben ik idd al mee bezig geweest, maar is niet naar mijn zin. Papavers hebben wat meer groen bij zich dus lastiger om op deze wijze te fotograferen. Ik ben van plan hier een serie van te maken, op deze wijze, van een hoop uiteenlopende soorten. Maar deze week even volop bezig de nieuwe woning van mijn jongste dochter te schilderen behangen enz..... :roll:
(en zij is lekker op vakantie naar Turkije :shock: )
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik vind dit een prachtige foto, goed over nagedacht. Ik krijg zin in de zomer. Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

mooi gedaan en creatief, maar komt tegenover meer blauw in de lucht nog mooier uit denk ik. Aan de rechterkant staat een bloempje met rood dat er net niet tussen hoort.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

kiran schreefCOLONmooi gedaan en creatief, maar komt tegenover meer blauw in de lucht nog mooier uit denk ik. Aan de rechterkant staat een bloempje met rood dat er net niet tussen hoort.
Allereerst bedankt voor jullie lovende kritieken. Inderdaad stoort die boterbloem (in t echt is ie toch geel, maar heeft idd een roodzweem) mij ook op een enorme manier. Wegklonen ben ik niet aan begonnen, ik hou dagelijks een zonnedans maar moet beter oefenen geloof ik :D
Gr,JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
Teranique
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1304
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 16:52
WoonplaatsCOLON Daar waar ik het liefste ben ...

Erg leuke foto, leuk experiment, kikkerperspectief vind ik altijd enorm leuk, ben erg benieuwd naar je toekomstige foto's in deze trend.
Groetjes, Mo

~ Ochtendhumeur? Zet eens een theemuts op! ~
Dirk1975
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2010 11:14
WoonplaatsCOLON Oss

Leuk idee. Ik vind het wel een mooie foto, maar een blauwere lucht was idd wel mooier geweest.
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Ben jagende op de juiste 'gear' om de komende foto's in verschillende planten beter te laten lukken. Wordt dus de komende weken wel vervolgd :-). Nogmaals bedankt voor alle opmerkingen!
Gr, JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
XiaoBianZi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2007 20:06
WoonplaatsCOLON Veenendaal/Yangshuo

Erg leuk idee en een goed begin. Ben benieuwd naar het vervolg...
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

De lucht zat idd niet helemaal mee, maar ik vind dit van grote schoonheid. Heel mooi, dit standpunt.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar