Ben Saunders @ Paradiso Bar 24-04

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
feenstra90
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2011 09:54
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Afgelopen weekend was ik bij een cd presentatie.
met als special guest, Ben Saunders.
Het was niet zo eenvoudig ivb fotograferen zonder flits, maar heb er toch wel wat uit kunnen halen aar mijn mening.
hier 3 shot`s, ben benieuwd wat de mensen er hier van gaan vinden..!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
chrimasa
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2010 20:08

Foto 1. is erg leuk omdat je Ben daar raak hebt: recht voor z'n raap; mooie kop!
Foto 2. is sterk vanwege het verhaaltje in de weerspiegeling op de de achtergrond. Maar die is wat minder scherp.
Foto 3. vind ik ook leuk (maar ja ik vind Ben ook leuk dus wat wil je:-)
Gezien de omstandigheden vind ik het hele keurige foto's!
EOS 70D met Canon EFS 15-85 en Canon 50mm 1.8 STM in een Kata 3N1-20 Sling BackPack, of in een superchique Rosa back. Voor de flits een Nissin Di866 DMark
Gebruikers-avatar
XiaoBianZi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2007 20:06
WoonplaatsCOLON Veenendaal/Yangshuo

Wat is die gozer toch verschrikkelijk toegetakeld.
Ik vind de pose's wel goed, vooral de uitdrukking van de eerste foto. Jammer dat vooral op foto 2 en 3 de palen scheef lopen. Je hebt echter geen ruimte meer over om het recht te zetten, want dan wordt de kadering wel heel krap. Zou wel wat meer pit in de foto's mogen zitten. Ik vind ze wat flets.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Nette plaatjes hoor. Wel alle drie een beetje dezelfde houding uitstraling. Uitsnede bevalt me het beste, op de andere twee leidleidt de achtergrond nogal af. Let op je scherpte, vooral #1 lijkt een beetje soft.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Kleine aanvulling op hetgeen al is gezegd: ze komen hier wat gelig over, wellicht de witbalans nog iets aanpassen.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
feenstra90
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2011 09:54
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Bedankt.

XiaoBianZi: Aan de ene kant is het wel jammer, maar dit is wel wat dynamischer dacht ik zo.. !

Digilife, kan dat zo nog wel veranderen zijn RAW bestanden.. :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar