female motorbike [18+]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Als laatste in mijn serie hier nog een "buitenfoto" Omdat deze seriematig niet bij de rest zal passen, twijfel ik bij deze versie tussen kleur en zw/w.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

en nog 2 van dit weekend in een oude boerderij
3
Afbeelding

4
Afbeelding
Anoniem 3

ik keek er naar en het deed me niks.
Maar dat mag toch?
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hoi,

Ik ben best enthousiast over de Motorbike Serie maar ik vind deze twee niet zo realistisch omdat de wielen geen snelheid hebben. Dat is echt heel jammer anders waren deze echt gaaf geworden.

Voor mij doet nummer 3 het het beste.
Mooie pose en prachtig hoe ze haar ogen heeft gesloten. Make-up komt zo mooi uit.
Nummer 4 vind ik wat gewoontjes. Ik had hier lingerie gebruikt zodat de foto in mijn ogen spannender is.

Maarja .... Beauty is in the eye of the beholder :)
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Heb nu ook al je fotos van de Motorbikeserie gezien. Maar vind deze toch de minste uit de serie.

De schaduw van de bike/ dame op de grond is veel te nadrukkelijk aanwezig. Bij het voorste wiel heb je veel licht op de voorkant. daardoor zou de schaduw ook veel meer naar achteren moeten liggen en vooral aan de voorkant zou de schaduw minder en diffuser moeten zijn, omdat je onderwerp hoger van de grond is.

Net als Drwizz ga ik ook mee in de beweging van de wielen. Wilde er ook aan toevoegen dat het een beetje onnatuurlijk is omdat het voorwiel rechtsaf gaat , maar de dame recht naar voren kijkt.

vind het idee wel heel super, maar in de nabewerking zou het naar mijn idee beter kunnen.
Overigens vind ik de kleurenversie wel beter als de zwart-witomzetting.
Voor meer Circuitfoto's... kijk eens op www.circuitphoto.com
Bijverdienen met je [url=http://submit.shutterstock.com/?ref=277321]foto's[/url]?
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

ik vind dit zelf ook niet de sterkste uit de motorbike serie, wordt moeilijk om het te overtreffen. De bewegings opmerkingen had ik bij de vorige ook, daarom had ik er beweging aan toegevoegd. Maar op de high res zag dat er nep uit en op de low res was het nauwelijks te zien. Schaduw toevoegen blijft altijd moeilijk, daar zal ik zeker nog eens naar kijken want dat is wel erg bepalend voor deze foto.
Het schuine wiel en rechtuit kijken heb ik zeer bewust gedaan. Iemand die een wheelie maakt doet dit vaak expres zo en dat is zeker niet onnatuurlijk.
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Mooie dame zeg :)


Ooh ja de foto's zien er goed uit
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Wim_B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 15:47
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

Ik sluit me helemaal aan bij de opmerkingen van Drwizz en Bobeldijk.

Echter heb ik nog een kleine opmerking... Als ik naar het profiel kijk, dan lijkt het achterste wiel de foto in te draaien en het voorwiel naar je toe. Dit lijkt te duiden op een sturende beweging naar rechts.

Daarentegen kijkt de dame recht vooruit. Hierdoor komt er onbalans in de foto. Het lijkt er nu op dat de motor een andere kant op gaat, dan de dame wil...
feenstra90
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2011 09:54
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

snel gekeken, toen was het foto 3, net even wat rustiger gekeken, en blijf het liefst kijken naar foto 3.;)

Die eerste 2 doen mij erg weinig.. die wielen dat stoort mij ook erg.
Maar goed is gezegd, wel leuk gedaan verder ;)
Gebruikers-avatar
erredobble
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010 11:17

Vind de 1e beter dan de 2e maar die met die aziatische vrouw echt veel beter tot zijn recht komen.
Bij de 3e vind ik vooral het spieren lijnenspel rond de maagstreek prachtig op foto gezet.
Canon 550D : 18-135mm & 50mm f1.8
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ergggggg mooi hoop dit ook eens te bereiken.


Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Heeft iemand al gezegd dat de motor fantastisch in de lak staat? Heel mooie paint, maakt het bijna onmenselijk en dat past goed bij het idee.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar