Weer wat losse dingetjes

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik zie dat het wat drukker wordt in dit forumstukje. Misschien tijd om weer eens wat te plaatsen. In mijn vorige topic ben ergens aan het eind van vorig jaar blijven hangen. Daarna is het perioden druk en perioden minder druk geweest. Leuke bandjes gezien , zonder en vooral met camera. Wel lekker om na een paar maanden een selectie te mogen maken, dat kiest een stuk makkelijker. Ik ben benieuwd naar jullie op en aanmerkingen.

1. Eure Erben, Dynamo, Eindhoven, 5-2-2011
Afbeelding

2. Die Hard, Dynamo Eindhoven 5-2-2011
Afbeelding

3. Sodom, Dynamo, Eindhoven 5-2-2011
Afbeelding

4. DeWolff, Effenaar Eindhoven, 11-2-2011
Afbeelding

5. idem
Afbeelding

6. The Hype, W2, Den Bosch, 19-3-2011
Afbeelding

7. Ginger Ninja, W2, Den Bosch 19-3-2011
Afbeelding

8. idem
Afbeelding

9. Johnny Stardust, Effenaar, Eindhoven, 20-3-2011
Afbeelding
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

mooie platen zeg. dit is een soort dubbele hobby van je ? en foto's ,maken en muziek luisteren
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Thanx,

Ja, eigenlijk wel ja. Hoewel ik niet alles dat ik fotografeer even leuk vind en ik niet alles wat ik leuk vind fotografeer (helaas ;))

(hier is bijna een nieuw signature geboren zie ik ineens :roll:)
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

mmk schreefCOLONHoewel ik niet alles dat ik fotografeer even leuk vind en ik niet alles wat ik leuk vind fotografeer.
Ik zeg houden zo, want als je foto's maakt tijdens een optreden ontgaat je veel van de muziek. Zelf maak ik regelmatig wat foto's van een amateur bandje, direct na afloop ben ik vaak een van de eersten waar aan gevraagd wordt hoe het klonk en dan moet ik heel vaak antwoorden: niet echt op gelet. Sta je naar een band te kijken (luisteren uiteraard) zonder camera in de hand dan valt je veel meer detail op in het geluid.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ben ik met je eens, vooral als je ook nog eens een recensie mag schrijven. Maar ik ben ook en eigenlijk meer geïnteresseerd in wat er van de plaatjes wordt gevonden, dit is immers een fotoforum, nietwaar?
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar