Wat is jouw laatste aanwinst? (deel VII)

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_TOPIC_LOCKED
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Gisteren de Canon Powershot G12 gekocht voor mijn vrouw. Hopelijk krijg ik hem morgen binnen.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De Sun Sniper Strap Steel. Wat een verbetering ten opzichte van de standaard-draagband...!! Nu alleen nog even de ideale afstemming vinden als ik 'm draag samen met mijn fotorugzak, de Lowepro Mini Trekker. 't Zat elkaar een beetje in de weg gister!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Dexter202

Mooi ding! Wel erg prijzig, vind ik. Ik heb er al eens aan gedacht om zoiets zelf te knutselen. Denk je dat dat lukt? Of hebben ze echt iets speciaals, wat je met een huis-tuin-keuken naaimachine niet voor elkaar krijgt?
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Hij kost € 59,95. Ja, dat is best wel geld, maar ik heb het er wel voor over. Zelf maken is voor mij in ieder geval geen optie. 't Moet zeker met wat zwaardere combi's best stevig zijn, om nog maar niet te spreken over het ingevlochten staaldraadje (vind dat maar eens met de juiste dikte, sterkte en soepelheid). En ik zou ook niet weten hoe ik het schokabsorberende deel kan maken. Denk dus dat je huis-tuin-en-keuken-naaimachine niet volstaat! ;-)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Vandaag een set soligor tussenringen aangeschaft. Hieronder eerste probeersel met de 50mm f1.4.

16151

"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

Dexter202 schreefCOLONMooi ding! Wel erg prijzig, vind ik. Ik heb er al eens aan gedacht om zoiets zelf te knutselen. Denk je dat dat lukt? Of hebben ze echt iets speciaals, wat je met een huis-tuin-keuken naaimachine niet voor elkaar krijgt?
zoek ff op het forum....er is een sun sniper of black rapid topic met foto's van iemand die er zelf een geknutseld heeft.
[size=84]onderschrift[/size]
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

knoet schreefCOLON
Dexter202 schreefCOLONMooi ding! Wel erg prijzig, vind ik. Ik heb er al eens aan gedacht om zoiets zelf te knutselen. Denk je dat dat lukt? Of hebben ze echt iets speciaals, wat je met een huis-tuin-keuken naaimachine niet voor elkaar krijgt?
zoek ff op het forum....er is een sun sniper of black rapid topic met foto's van iemand die er zelf een geknutseld heeft.
Ik kan het niet vinden. Kunnen jullie hem hier posten als jullie hem hebben? Het lijkt mij ook interessant :)
Anoniem 4

http://www.google.nl/search?q=diy%20rap ... l=&tbm=vid" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

- grip voor de 400D
- standaard Canon EF 70-300 lens, €65,-- kan je geen buil aan vallen.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Vandaag nieuwe iMac besteld. Volgende week zal ik hem wel krijgen. Stond voor een redelijk prijs in de pricewatch van tweakers.....
Dan gelijk toetsenbord en muis in de verkoop. Heb deze nog liggen :P
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

@Apple: Welke is het geworden?
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

De simpele 21,5.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Goed alternatief voor de sun sniper ? http://optechusa.com/straps/utility-strap-sling.html

Gebruik deze nu twee maanden en bevalt erg goed. Met de juiste connectors makkelijk te wisselen met een normale strap van optech voor als je toch om de nek wil dragen wat soms makkelijker is. Kijk op ebay, daar worden ze voordelig aangeboden en snel verzonden.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
borg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 10:46
WoonplaatsCOLON Born

Vorige week een black rapid gekocht en een tweedehands statief. Erg blij met de black rapid, hopelijk gaat het pijnlijke rode striemen in mijn nek schelen. statief heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Correct me if I'm wrong...
mgifotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2007 11:37
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Vandaag een MacBook Pro gekocht. Helaas moet ik nog tot 6 mei wachten tot de MBP wordt afgeleverd....
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Gisteren de 24-105mm binnengekregen via KE. Wat ik alleen tegen vond vallen dat het een bulk was. Op de site stond dit niet vermeld. :( bij eventuele verkoop vind ik het namelijk netter om hem in de orginele doos aan te bieden.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

1.5 terra externe HD voor mijn RAW'tjes
Laatst gewijzigd door 1 op Beasar, in totaal 24 keer gewijzigd.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Adobe Photoshop CS5 & Lightroom 3.3 van mijn school gekregen, werkt super!
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

sprokeq schreefCOLONAdobe Photoshop CS5 & Lightroom 3.3 van mijn school gekregen, werkt super!

Zooww... das een leuk krijgertje... :D
Op die manier wil ik ook wel weer naar school.... :wink:
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

@Frank: Haha, ja... het is trouwens niet een krijgertje hoor, ik zit in het foto-video team en wij mogen dat dus gebruiken ;)

Weet iemand trouwens een goede online handleiding voor Photoshop CS5?
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar