1ste keer circuitrace!

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

Hallo Allemaal,

Ik heb al redelijk wat afgezocht m.b.v. de zoekfunctie maar kon nog niet echt vinden wat ik nu zocht.
Mijn vraag is namelijk wat nemen jullie mee op zo'n dag naar circuit races? En dan bedoel ik niet alleen qua objectieven en body's.... Maar wat zit er nou allemaal in je tas op zo'n dag?
Verder vroeg ik me af of er nog mensen zijn met adviezen voor zo'n circuitdag. Pannen heb ik al heel vaak voorbij zien komen dus dat zal ik ook zeker gaan proberen. Tips over de sluiterstijden en belichting enz. zoek ik niet, die staan al zat op het forum en ook heb ik al behoorlijk in me hoofd zitten hoe ik het wil gaan doen morgen. Maar verder? Zijn er nog ''speciale'' plekjes rond het circuit waar je goed foto's kunt maken van de auto's? Want ik heb eerder al gezien dat het circuit nogal dicht zit qua hekwerk....:S Dus waar zijn die plekjes waar je zo min mogelijk last heb van de grote hekken? Ik heb helaas geen mooi geel hesje dus zit een beetje vast aan de ''publiekelijke'' plaatsen. Het is een dag van het DNRT. http://www.dnrt.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dus je mag vrijwel overal komen met de kamera. Behalve op de plekken waar je natuurlijk alleen met een geel hesje mag komen.

Nou alle tips zijn welkom!

Groetjes Marcel
Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

OORDOPJES!!!!!
Wat zeg je? Precies, daarom dus.

Ik heb op maat gemaakte. Kosten ongeveer 100 euro, maar zitten als gegoten. Je stopt ze in en het is een behoorlijk stuk stiller. De mijne dempen ca. 35db. Een normaal gesprek kun je nog makkelijk voeren, maar als je echt in de herrie komt, dan snap je waar ze voor dienen. Vliegshows, autosport, concerten, allemaal dingen waarbij het volume gruwelijk hard is. Je hebt twee oren en als ze stuk gaan kun je geen nieuwe halen. Bescherm ze dus, ook voor tien minuten! Daarnaast ben ik gewoon minder moe als ik een hele dag op het circuit heb rondgelopen als ik wel oordoppen gebruik. Een echte aanrader dus. Mocht je maar heel af en toe in de herrie staan, haal dan zo'n setje gele pluggen. Passen makkelijk in je tas of binnenzak.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar