Musical 'Hair' in Vorstelijk Complex Zuilen, Utrecht

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RobinD
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2009 10:38
WoonplaatsCOLON Utrecht

Gisteravond ben ik bij een bewerking van de musical 'Hair' geweest in het pas geopende theater 'Vorstelijk Complex' te Utrecht. De musical werd uitgevoerd door m'n oude studentenvereniging en het verzoek was of ik langs wilde komen voor een aantal foto's. De regie had op de voorste rij de twee uiterste stoelen links en rechts gereserveerd voor mij, dus ik kon ongestoord schieten. Onderstaand in vijf collages een impressie van deze avond.

De foto's zijn gemaakt met een 5DmkI. Vóór de pauze heb ik de 85mm f/1.8 gebruikt, na de pauze overgestapt op de 70-200mm f/4 (had zowaar genoeg licht voor f/4 zonder IS :wink: ). De groothoekfoto's zijn met de 24mm f/2.8 gemaakt.

Alle foto's zijn genomen op iso1600 of iso3200. Om ruis in de nabewerking wat makkelijker te kunnen verwijderen, heb ik continue 2/3 stop overbelicht en in de nabewerking de foto's iets donkerder gemaakt. Verder heb ik geen bewerkingen uitgevoerd.

13561

13562

13563

13564

13565

5d + 24;35;85;70-200mm
Bill V.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2010 16:23

Per stuk zijn het mooie foto's. De collages vind ik wat rommelig overkomen.
hennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 14:37
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Gaaf dat je zulk goed licht had. Fraaie serie.
Als mijn foto's mislukken licht het meestal aan het ligt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar