Foto bewerken

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
RoaldLandman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014 09:33

Hallo allemaal,

Zoals ik in het topic van mijn voorstellen al heb gezegd, wil ik graag een vraag aan jullie stellen.

Ik heb een foto van mijn broer, die helaas al enkele jaren niet meer tussen ons is.
Ik wil de foto graag bewerken en op een canvas laten drukken.

Mijn vrees is echter dat de foto die ik heb niet genoeg kwaliteit heeft om opgeblazen te worden naar gewenst formaat.

Hierbij wil ik jullie expertise vragen of jullie wat dit betreft iets voor mij kunnen betekenen en of jullie daar dan ook de gelegenheid toe hebben.

Dit is de betreffende foto.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2mq6 ... _MSBvl_uSo" onclick="window.open(this.href);return false;

uiteindelijke wil ik er zoiets van maken op een canvas.

http://render.fineartamerica.com/images ... mitrov.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat jullie me hierbij willen helpen.

Groeten,

Roald
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

In plaats van deze foto bewerken zou je een goede schilder kunnen vragen of hij hem wil schilderen/tekenen zoals jij in gedachten hebt.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

356px is inderdaad niet genoeg om een redelijk canvas van te maken. De optie die jonggolde voorstelt is misschien een betere.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Bij deze door de donkere achtergrond van de originele foto heb je een ander resultaat.
Juist met deze bewerking kan je de resolutie weer opkrikken voor een mooi strak resultaat.
Bij elke foto vind je een link zodat je de foto in 18Mp kan downloaden om af te drukken.

Groet,
Bas

1.
Download

46387

2.
Download

46388

"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Wow, mooi gedaan Bas!
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Wat goed gedaan zeg!! Die Bas! Compliment hoor!
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Bedankt dames!

Bedenk wel dat op canvas afdrukken een probleem met zich meebrengt. Doordat de oren zo dicht bij de rand zitten zullen deze aan de zijkant vallen. Dat is natuurlijk niet mooi. Een alternatief zou zijn als poster of veel mooier, op hout.

Succes!
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Bij pixelperfect.be kan je de rand laten opvullen met een kleur naar wens. Dan valt de gehele afbeelding op de voorzijde. Dat werkt prima uit ervaring.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Hallo Roald,
Zo te zien zijn er al een aantal opties gegeven.
Hopelijk kun je er iets mee.

Succes in ieder geval.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
RoaldLandman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014 09:33

Wauw! Wat een reacties! Ook veel verschillende ideeën! hier kan ik ZEKER iets mee!

Bas: Bedankt voor je geweldig mooie bewerkingen!

Ik heb alleen één vraagje. Kan de achtergrond ook naar wit worden gezet zodat zijn haar zichtbaar wordt?
Of is dat juist een crime voor de kwaliteit?

Ik wil jullie bedanken voor jullie fijne (en ook snelle!) antwoorden.
Ik ga nu bepalen op welke ondergrond ik hem wil laten drukken! (hout spreekt me nl. ook wel aan)

Groeten,

Roald
Anoniem 4

Na een vermoeiende race van A(rezzo) naar B(arendrecht) over Strada’s en Bahnen, had ik duidelijk behoefte aan wat ontspanning. Toen viel mijn oog op dit topic.
Geheel buiten mededinging, want mijn bewerking komt zelfs niet in de buurt van het gevraagde zoals dat door Bas is verbeeld.
Ik heb er een PopArt versie van gemaakt. Nietszeggend voor de jeugd van nu, maar in mijn jeugd was Andy Warhol een icoon op dat gebied. Niet dat ik daaraan kan tippen, maar ook het aantal beschikbare pixels was wel heel klein.
Ik betwijfel of het (welke bewerking dan ook) tot posterformaat kan worden opgeblazen.
Misschien dat er iemand is die over Illustrator beschikt en een bewerking in vlakken kan laten overtrekken tot een vectorbestand.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/gallery ... e_id=46421" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Mijn poging.
AfbeeldingAfbeelding

Downloaden in 3000 pixels kan via de volgende link
http://shares.sportplaatje.nl/s#02d06a9 ... e.nl/temp/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
RoaldLandman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014 09:33

Hallo allen,

Ik wil jullie bedanken voor de tijd en moeite die jullie in dit onderwerp hebben gestoken.
Ik heb zeker wat aan jullie input gehad en ik ga hier mee aan de slag!

Met dankbare groet,

Roald Landman
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Hallo Roald, goed om te horen. Kom gerust nog eens langs :)
LavillGab
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2024 07:52

anti-mapk7 купить онлайн в интернет-магазине химмед
Tegs: human aquaporin 4 aqp4 gene orf cdna clone in cloning vector купить онлайн в интернет-магазине химмед
human aquaporin 4 aqp4 transcript variant 2 gene orf cdna clone expression plasmid купить онлайн в интернет-магазине химмед
human aquaporin 5 aqp5 gene orf cdna clone expression plasmid, c-gfpspark tag купить онлайн в интернет-магазине химмед

anti-mapk8ip1 (181-193) купить онлайн в интернет-магазине химмед https://chimmed.ru/products/anti-mapk8i ... id=4078730
esirna targeting mouse gpr3 (esirna1) купить онлайн в интернет-магазине химмед
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar