lens getest in blijdorp

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

vorige week mijn nieuwe lens getest in diergaarde blijdorp. helaas was het een regenachtige dag en waren daardoor veel dieren binnen in de hokken. deze foto's wilde ik graag plaatsen. tips en kritiek altijd welkom. groetjes krista

nee hé weer een fotograaf

46735

o, jee betrapt

46736

46734

gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Winy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2011 15:40

Dag Krista,
De foto's zien er allemaal wel mooi en zeker scherp uit, maar je maakt me wel ontzettend verschrikkelijk nieuwsgierig welke nieuwe lens je nou in Blijdorp heb getest.
Jammer dat die eerste niet op de foto wilde, we zullen nu nooit weten hoe ie er van voren uit ziet.
Groeten,
Willem.
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

hallo winny,

ik heb de 100-400mm van canon getest. het was even flink tillen, was een behoorlijk gewicht. op sommige plekken kon hij niet op statief. groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Met die lens gaat het wel goed komen!!

1. humoristische pose
2. oog is razend scherp, maar hier zou ik graag een iets grotere scherptediepte zien (maar da's persoonlijk)
3. dit vind ik echt een top plaat!
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

NIets aan toe te voegen, behalve dat ik foto 3 inderdaad de mooiste vind, maar die liever ietsje minder krap gekaderd had gezien. Maar dat mag de pret niet drukken ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

allemaal bedankt voor reacties!!! zal de tips weer meenemen voor de volgende keer!!! groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar