Ondergaande zon op de waal bij Zaltbommel

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
leikew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2013 11:08
WoonplaatsCOLON zaltbommel

Mooi ondergaande zon op de Waal bij Zaltbommel.

http://www.eosdigitaal.nl/forum/gallery ... e_id=46465
Afbeelding
Canon 5D Mark III - 24 - 105mm L IS Canon - 70 - 200 f2.8 OS Sigma - 50 mm f1.4 Canon - Canon 100 mm f2.8 IS L Lens Macro - Sigma 50 - 500 OS HSM BIGMA - SIRUI statief.
Canon 7D Mark II - Tamron 16 - 300 VC
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

Mooie zonsondergangen hou ik wel van.
Deze is ook zeker mooi, maar de hoeveelheid van het echte zonsondergang is hier klein. Je wilde zoveel mogelijk laten zien waardoor het geheel vrij donker is en de zon vrij klein. Misschien was het hier beter om verder in te zoomen en niet landscape te fotograferen maar portrait. Dan heb je namelijk de zon, de wolken en de weerspiegeling in het water, oftewel de interessante delen
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Gebruikers-avatar
leikew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2013 11:08
WoonplaatsCOLON zaltbommel

Hoi Bedankt voor de reactie.
Ik heb meerdere foto's gemaakt van deze "ondergang", maar wil niet te veel foto's plaatsen. Die wat jij beschrijft heb ik ook nog gemaakt, zal m binnenkort plaatsen.
mark.beniers schreefCOLONMooie zonsondergangen hou ik wel van.
Deze is ook zeker mooi, maar de hoeveelheid van het echte zonsondergang is hier klein. Je wilde zoveel mogelijk laten zien waardoor het geheel vrij donker is en de zon vrij klein. Misschien was het hier beter om verder in te zoomen en niet landscape te fotograferen maar portrait. Dan heb je namelijk de zon, de wolken en de weerspiegeling in het water, oftewel de interessante delen
Canon 5D Mark III - 24 - 105mm L IS Canon - 70 - 200 f2.8 OS Sigma - 50 mm f1.4 Canon - Canon 100 mm f2.8 IS L Lens Macro - Sigma 50 - 500 OS HSM BIGMA - SIRUI statief.
Canon 7D Mark II - Tamron 16 - 300 VC
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

plaats een aantal foto's
en wat je kunt doen is daarbij zelf aangeven wat je zelf goed en minder goed aan de foto vindt.
Het is niet alleen kritisch kijken naar andere foto's maar ook zeker kritisch kijken naar je eigen foto's.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar