Dagje Dordrecht

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

Zo, dat is lang geleden. Laatste keer dat ik hier iets heb geplaatst is misschien al wel weer 2 jaar geleden. Bij deze dus weer eens een upload sinds lange tijd. Gisteren een dagje naar Dordrecht geweest en daarbij deze foto's gemaakt. Hoop dat jullie ze mooi vinden, zo niet let me know!

1.

47918

2.

47919

Huizen aan de rechter kant lijken krom te trekken door de groothoek die ik gebruik, maar volgens mij komt dit vooral doordat de huizen zelf gewoon scheef staan. Bij andere foto's is het namelijk niet zo overdreven als bij deze.

3.

47920

4.

47921

5.

47922

6.

47923

7.

47924

Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik heb ze met plezier bekeken. Ik vind alleen de tweede foto niet mooi. De huizen lijken om te vallen.
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

jonggolde schreefCOLONIk heb ze met plezier bekeken. Ik vind alleen de tweede foto niet mooi. De huizen lijken om te vallen.
Dat had ik zelf ook al gezien jonggolde =P stond ook al onder de foto als beschrijving, komt dus waarschijnlijk doordat de huizen gewoon schots en scheef staan. Dit is in vrijwel heel dordrecht het geval trouwens.
Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar