Zwart wit in thema

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Lynn85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014 15:04

Als eindopdracht voor de tweede module van de avondschool fotografie moeten we 5 zwart wit foto's maken in 1 thema. Maar wat vind ik dat lastig... Zwart wit vind ik mooi, maar niet als ik het zelf doe. Mijn kennis is dan te beperkt van Lightroom en Photoshop. Afgelopen zondag ben ik daar C Mine in Genk geweest en daar heb ik wat foto's gemaakt van de oude machines die er tentoongesteld staan. Die heb ik in photoshop naar HDR omgezet en daarna ook nog in zwart wit. Wat vinden jullie ervan? Tips zijn heel erg welkom, ik ben er niet zo zeker over. Van de eerste kan ik enkel een link plaatsen, via photobucket kan ik de grootte nog even niet aanpassen...

1.
http://s1283.photobucket.com/user/Lynn_ ... b.jpg.html
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik weet niet of je nog terugkoppeling wilt op je foto's maar aangezien ik ze niet kan zien twijfel ik over het bestaansrecht van dit onderwerp. Kortom: geen foto's, geen feedback mogelijk, geen waarde = prullenbak :)
Lynn85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014 15:04

Ondertussen zijn de foto's inderdaad weer weg. De opdracht is ingediend, dus het was klaar :)
Toch bedankt voor de eerste reactie na 3 weken :)

Dus: mag inderdaad weg ;)
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ja, soms glipt het er weleens tussendoor. Doorgaans proberen we onbeantwoorde berichten wel op te vangen. Het zullen de feestdagen geweest zijn :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar