vergane glorie

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

gister een dagje naar scheveningen geweest om foto's van de pier te maken. hoop dat ze een beetje gelukt zijn, het was jammer genoeg een grauwe dag. tips en kritiek altijd welkom. groetjes krista

foto 1

41611

foto 2

41610

foto 3

41609

gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Vind de compositie wel goed gekozen.
Ik denk dat het geheel sterker overkomt in zwart/wit.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Geen verkeerde platen, maar wel wat gewoontjes, weinig spanning in de foto's zeg maar.
Links van de pier, onder de pier, rechts van de pier.
Ze komen in zw/w denk ik, zoals Jeffrey aangeeft, nog iets mooier over.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind het fijne platen waar ik met plezier naar gekeken heb. Bewaar ze maar goed voor het geval alles gesloopt wordt. Zou toch eeuwig zonde zijn. Ik hou ook wel van zwart wit, maar ik vind deze kleuren toch ook erg mooi.

Gr. Henriëtte
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Eens met Henriëtte. Ik denk juist dat je voor dit onderwerp geboft hebt met het weer... ik zou alleen foto 2 links iets meer ruimte gegeven hebben. Fijne, rustige beelden met een goeie compositie.

Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

allemaal bedankt voor de reacties, heeft iemand nog een tip hoe je ze in elements kan openen in zwart-wit, ik had er een paar in zwart-wit gemaakt maar elements opent ze alleen in kleur. groetjes krista, p.s. jammer genoeg mag je niet meer op de pier komen anders had ik daar nog een paar foto's kunnen maken. nu kan je alleen nog inderdaad onder de pier, en naast de pier komen. groetjes en bedankt allemaal voor de reacties.
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar