Vuurtoren bij nacht

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Van de week de kans gehad om mijn nieuwe statief eens echt te testen, en wel op het strand in de nacht met een lekkere bries.
Graag hoor ik verbeter punten en andere meningen, ook als ze minder positief zijn.

Afbeelding


bedankt voor het kijken!
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik denk dat hij er mooi opstaat Jichem, Ook de compositie vind ik geslaagd.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

compositie vind ik wel oke, van mij mag de vuurtoren ietsie lichter, waardoor hij een beter contrast vormt met de donkere avondlucht.
verder vind ik het plaatje niet erg spannend zeg maar, meer een registratie van een vuurtoren.
ik had het bijv. mooier gevonden als je de lichtbundels had weten te vangen (als dat überhaupt gaat...:lol:) of als de lichtjes van een schip op de achtergrond te zien waren geweest.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Bedankt voor de reacties

@road, helaas was het een knipper toren en waren er dus geen lichtstralen aanwezig. Met de spanning ben ik het helemaal met je eens en ik zou ook graag willen dat er meer omheen te zien was. Helaas waren het enkel flats en lantaarnpalen:). Bedankt voor de kritische blik, dit helpt mij weer verder!
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik vind hem persoonlijk te donker, ik zou de vuurtoren meer oplichten. En om een foto iets spannender te maken, kun je ook spelen met het standpunt. Bijvoorbeeld in kikkerperspectief.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

jichem jij was in egmond aan zee zeker op vakantie...
ook ik ga mee met dat de vuurtoren donker is... en dat hij wat meer licht mag hebben
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar