Startserie

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Krizz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2006 08:51
WoonplaatsCOLON Oegstgeest

Tijdens het afgelopen NK allround schaatsen een serie gemaakt van de start van een clubgenoot van me.

Ik heb 2 achtergronden samengevoegd en de foto's van de schaatser (+schaduw) dmv achergrondwissen en vervolgens kopiëren en plakken als transparante selectie in de foto gezet.
Wat vinden jullie er van? Het is mijn eerste keer dat ik zoiets maak, tips en tricks om dat beter, sneller te kunnen.
Oh ja ik gebruik PaintshopShop Photo Pro X3

Afbeelding
Ondertussen al ruim een tas vol dure speeltjes met een wensenlijstje dat nog groter is
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Geslaagde poging! Jammer van die man links onderin het beeld in duikt. Verder heeft de foto aan de linker een beetje weinig ruimte. Maar verder prima montage!

Groet!
Dward
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

leuk uitgevoerd !
verder eens met Dward.
ben ook benieuwd naar de gebruikte camera en exif gegevens
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Knap gedaan! Die man kun je dan ook wel even netjes weg shoppen :) Dat is een stuk eenvoudiger dan de bewerking die je al gedaan hebt.

Gr. Henriëtte
Gebruikers-avatar
Krizz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2006 08:51
WoonplaatsCOLON Oegstgeest

Bedankt voor de reacties,

die man er onder vond ik juist wat hebben.. de jury (oh wat duidelijk bij Sven Kramer) is onontbeerlijk....

Bij een volgende poging eens hem verwijderen ;-)

Twijfelde ook aan de ruimte links.. in eerste versie 4 opnames gebruikt ipv de 6 nu, daarna teveel vertekening en kleurverandering in achtergrond
(de achtergrond is nu ook al opgebouwd uit 2 foto's) de meest linkse 2 opnames van de schaatser heb ik ook al donkerder moeten maken om mooier te laten overgaan.
Road8 schreefCOLONleuk uitgevoerd !
verder eens met Dward.
ben ook benieuwd naar de gebruikte camera en exif gegevens
camera: 7D
lens 70-200 4.0 IS + extender
Exif:
f5,6
1/160 sec
ISO 1250
280mm
Ondertussen al ruim een tas vol dure speeltjes met een wensenlijstje dat nog groter is
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar