Urbex locatie Sinteranlage

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

Ik zie dit topic nu pas, maar: room for 1 more?
Ben er 1 keer langsaf gelopen en ben toen niet naar binnen gegaan. Baal daar nog van. Zou er dolgraag eens fotograferen

edit: ook PM gestuurd
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

@ Badeendje.
De laatste keer dat ik er was stond een een boomstammetje tegenaan. Daar even op staan en dan hup het hek over.. En anders is er toch wel iemand die je een zetje kan geven om je er overheen te helpen.

Ik weet niet zeker of ik er bij ben. Zit nl met bacteriele infectie ziek thuis :(
Zet mij er even bij ovb.

Zijn er evt nog mensen omgeving Apeldoorn die een lift zoeken? Ik kan er max 4 meenemen.

Ik zie trouwens ook niet de je de milieusticker bij de ANWB winkels kan kopen.

Die is voor velen vaak nog wel bereikbaar in NL.

http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijde ... sland.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr Marcel
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

Goedeavond mensen! :D

Even een kleine update. Samen met ivo ben ik bezig een voor iedereen duidelijke omschrijving te doen van de te rijden routes. Als deze duidelijk zijn uitgelegd zullen we deze middels een mailtje toesturen. De overige voorbereidingen gaan ook gewoon door.

@ReneHenckens: Geen probleem hoor, leuk dat je mee wil! Ook u krijgt een mailtje. Zou u wel even uw adres willen doorsturen samen met uw normale e-mail adres. Dit om gemakkelijker op de hoogte te worden gehouden. Wij rekenen in ieder geval op u! :wink:

Spoedig weten jullie meer! :D

Bastiaan
Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

Ho es :P
"U" is nergens voor nodig hè ;)

met m'n normale adres..bedoel je daar m'n woonadres mee?
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

Hahaha, sorry gewenning!

Maar Rene inderdaad die bedoel ik. Ivo en ik hebben in maps een erg duidelijke route en oppik volgorde opgesteld. Deze komt vanavond jullie kant op. Wel is het makkelijk als we een beetje in de buurt een pijltje kunnen zetten. :wink: Zou je die daarom even willen pm'en?

Bastiaan
Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

gaat iemand vanuit Maastricht toevallig?? :)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

Ik moet me helaas afmelden voor zondag :(
Zou dolgraag meegaan, maar ik ben vandaag m'n lens verloren (24-70 2.8L)

Gaat 'm voor mij dit weekend dus niet meer worden
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Is er al duidelijkheid over hoe en wat?

Gaat het nu door of niet?
Ga als nog graag mee maar dan hoor ik het wel vandaag
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Nogmaals een berichtje.

Wat gebeurt er nou morgen?Gaat het door of niet?
Het is er momenteel -19 maar wel droog.
Tenminste er valt geen sneeuw momenteel.
Zo ziet het er ook uit voor morgen.


Graag vandaag definitief antwoord anders moet ik helaas besluiten om af te zeggen.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Zal zelf maar antwoorden zodat iedereen het weet.

Blijkbaar hebben er dermate veel mensen afgezegd dat er niet gegaan word.
Er zou 1 auto vol zitten en 1 persoon moest alleen rijden.
Dat is bij mij toch man.

Ik zou dan 3 om 3 hebben gereden en alsnog gaan.
Maar ik zei in het begin van de week al dat het weer slecht zou zijn.

Vind het jammer dat het nu niet doorgaat.
Er werd nog gezegd dat vrijdag de definitieve uitslag gegeven zou worden over het gaan.
Ik heb niks meer gehoord dan dat het door ging dus heb ik me afspraken afgezegd en alles in orde gemaakt.

Krijg net een mail dat het niet door ging.
Vind het jammer dat het niet doorging en vind dat de planning een stukje beter had gemoeten.

Volgende keer beter
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Voor de vorm dan ook maar mijn afzegging. Ik had separaat al eerder een mailcontact opgezet om e.e.a. af te spreken, maar daar kwam (behalve Peter en Ivo, waarvoor dank en ik hoop dan ook nog's een foto-uitje te kunnen meemaken met jullie) ook weinig (=geen) respons op..Naast de afzegging zorgt dat er voor dat ik hoop dat de volgende keer dat er zoiets afgesproken wordt, dat er dan betere mogelijkheden en afspraken zijn.
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Er is best veel besproken nog via de mail en ik heb vertrouwen in de bedenkers van de rit dat het zeker een vervolg heeft.
Mijn post was ook zeker niet negatief.

Ik had alleen eerder naar het weer gekeken.

Die vignet al geregeld voordat we gingen rijden.(kan ook via internet besteld worden)

Wie rijd en wat de kosten zijn p/p om mee te rijden.
Waar te stoppen voor pauze en wat mee te nemen qua eten.(weet niet wat er in de buurt zit)

Maar dat bespreken we de volgende keer als we gaan.
Lijkt me slim als de datum al geprikt gaat worden door de mannen.
Dan kunnen we gaan plannen.

Als er hulp nodig is met het organiseren hoor ik het graag.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Nu het weer wat mee gaat zitten is het misschien een idee om dit weer op te pakken?

Heb nog steeds interesse om eens te gaan.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Ik ook, had ook nog een PB gestuurd naar de organisatoren, maar ik geloof niks teruggehad. Ben benieuwd...
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Apist0 schreefCOLONIk ook, had ook nog een PB gestuurd naar de organisatoren, maar ik geloof niks teruggehad. Ben benieuwd...
Hoop dat we toch een keer gaan.Lijkt me echt leuk en mooi daar.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
bvdl78
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2012 18:52

Dag mensen,

Ik ben nieuw hier en wil graag mooie plaatjes schieten op urbex locaties. Heb zeer beperkte urbex ervaring (nederlands fort en Doel in Belgie).
Lijkt me leuk om samen met andere enthousiastelingen naar sinter anlage te gaan om foto's te maken.

Vandaag was ik in de buurt van Sinter anlage in Duisburg en heb de omgeving verkend. Ik weet nu precies waar we het terrein opkunnen.
Wie heeft er interesse? Ik beschik over een auto met tankpas, dus over brandstofvergoedingen hoeven we het niet te hebben!

Woon zelf in provincie Utrecht. Liefst zou ik in het weekend in de ochtend gaan.

groet,

Bert

Canon 550d + tokina 11-16mm f/2.8 + Canon 15-55mm f/2.8 + 580EX + statief
Michel1979
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2011 16:44

Check even get forum heb voor zaterdag 30 juni een urbex dagje gepland.
Mischien kunnen we wat mooie locaties gaan bezoeken met meerdere
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

lijkt me leuk om mee te komen..
maar is wel erg kort dag..!! :(
jammer.. veel plezier ;)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
sagapoa
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014 20:46
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Vandaag een tripje gemaakt richting Duisburg.
Wilde primair het Landschaftspark bezoeken, een bezoek aan de fabriek van Tyssen-Krupp stond ook op het lijstje.

Na wat zoeken om binnen te komen, zijn we via een lokale bewoner achter een wel erg makkelijke ingang gekomen.
Beetje klimmen en eenmaal aangekomen op het terrein is het wel een imposant gezicht.

Naar binnen en wat leuke foto's kunnen maken. het gebouw is best vervallen maar je kan er nog wel terecht voor mooie foto's.
Hierna naar het landschaftspark. Dat viel vies tegen en we hebben besloten terug te gaan naar de fabriek voordat de zon onderging.

We hebben dit keer gezocht naar een mogelijkheid om hoger in de fabriek te komen, om te fotograferen met het late middagzonnetje als lichtinval.

Het is even zoeken en ik wil iedereen verzoeken voorzichtig te zijn, maar je kan naar boven toe.
Onlangs is er een 15 jarig meisje overleden.


Met de mooie lichtinval wat foto's gemaakt en die ga ik een dezer dagen eens goed bekijken of ik er wat mee kan.
Ben nog een n00b met bewerken van Urbex foto's
Portret was meer mijn specialiteit.

Nog steeds een aanrader, deze plek!
Gebruikers-avatar
edwardmila
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 20:41

Hou er rekening mee dat de security afgelopen jaar is aangescherpt, nadat er iemand is overleden (die uiteraard illegaal aanwezig was) na een val in een diep gat...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar