Veluwse fotodagen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik kwam dit tegen op het internet

Wellicht een leuk uitje, staan leuke workshops en lezingen tussen.

http://www.veluwsefotodagen.nl/
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Vandaag langs geweest en een leuke dag gehad. Markt met een aantal grote leveranciers zodat je lekker spullen kan kijken. Niet te druk dus ook echt tijd om even een praatje te maken en info te verzamelen. Veel info gericht op natuurfotografie.

Een workshop urban portet van Bram Jonker, een enthousiaste fotograaf die in het uurtje van de workshop veel praktisch info geeft. Klein uitstapje naar strobist wat mij weer triggerde om hier meer mee te doen.

Later op dag samen met Jeroen Roosen op pad geweest voor een workshop archtectuurfotografie. Ook hier in een uur tijd veel info. Goede voorbeelden van hoe je een mooi beeld maakt of een serie van een object. Wederom een enthousiaste workshopleider die je aanspoort zelf aan de slag te gaan.

De locatie op de Veluwe was perfect, ook voor de roofvogelshow die nog werd gegeven. Al met al een geslaagde dag die ik volgend jaar best nog eens over wil doen.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar