24h Spa-Francorschamps met 2CV's

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Oftewel Lelijk Eendjes!
Dit is een leuke kans om te beginnen met autosportfotografie. De bolides gaan relatief langzaam, maar laat je niet verrassen! Sommige eendjes zijn helemaal verlaagd, gestroomlijnd en getuned. Naast de 24h race is er ook een 2CV meeting. Veel verschillende soorten, kleuren en uitvoeringen van deze iconische auto.

Ik ben vorig jaar hier met mijn fotoclub geweest en hebben een geweldige dag gehad. Het Francorschamps circuit is goed toegankelijk voor fotografen. Veel fotomogelijkheden.

De race en meeting is in het weekend van 11&12 oktober. Ik wil op 11 oktober naar Francorschamps gaan om met een leuk groepje daar foto's te maken en een leuke dag te beleven. Exacte tijd van samenkomst volgt zodra ik meer weet over de indeling van dat weekend.

Meer info hier:
http://www.24h2cv.be/


Groeten Steven.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Even een bump naar boven. Niemand zin?
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Oei lijk me wel leuk, alleen is wel een eindje weg voor mij.
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar