FotoSociëteitPlus

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY

Wie wil deelnemen aan FotoSociëteit60Plus

Ja, ik wil
8
19%
Nee, ik heb geen belangstelling
6
14%
Misschien, ik denk er nog over na
5
12%
Jammer, ik ben nog geen 60 en/of niet gepensioneerd
24
56%
 
Aantal stemmenCOLON 43
Anoniem 4

Ton, volgende keer beter, ik zet je op de belangstellendenlijst.

Ina , denk er rustig over na, maar weet dat je van harte welkom bent. Fotograferen in een stad met een groep fotografen gaat als vanzelf. We nemen elkaar fotografisch op sleeptouw. Zie het als een nieuwe uitdaging en mochten de foto's niet zijn wat je ervan verwacht, dan heb je toch een gezellige dag. :D
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Hallo FotoSociëteitPlus, het zal mij niet lukken om op tijd in Nederland te zijn. ik zit nog even met mijn voetjes sneeuw en ijs. In ieder geval vast heel veel plezier.
RienW
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik ook niet Ina maar ga voor de gezelligheid! :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 3

Judith schreefCOLONIk ook niet Ina maar ga voor de gezelligheid! :)
Maar breng vooral je mobiele studiooke mee.
En natuurlijk een stapeltje fris gewassen katoenen luiers.
Lekker oudjes pamperen...
Ahhh, ik voel me nu al gelukkig... :oops: :oops:
Ik ben zoooo benieuwd. :wink:
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

hahaha...komt goed gabriël..zal een mooi mandje meenemen..en Ina heeft vast ook nog een leuke prop..kunnen wij ons daarmee bezig houden :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 3

Jammer dat ik me niet meer in foetushouding kan vouwen.
Lepeltje-lepeltje lukt nog net.... :oops: :shock: :wink:

Ik kijk wel erg naar de ontmoeting uit.
Tot dan.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik begin me wel af te vragen of ik nog meega.... :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Maak je geen zorgen Marco. Die zijn wel even druk en dan hebben wij allang een zijstraatje genomen. :lol:
Weet je dat ik zelfs de foto's daarvan niet wil zien. Ik krijg het beeld nu al niet uit mijn kop. :evil:
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

hahaha komt goed Gerard! Zoek jij vast wat leuke adresjes uit waar we neer kunnen ploffen? ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Dat moet in het centrum van Amersfoort geen probleem zijn. :wink:
Anoniem 4

Ben aan huis gekluisterd door een lichte zomergriep. Daar moet ik voorzichtig mee zijn, want verwaarlozing leidt bij mij vaak tot longontsteking en daar heb ik geen trek in.

Geeft mij de gelegenheid om wat voorwerk te doen.

Ik ga er vanuit dat er meerdere wegen naar Amersfoort zijn en dan doel ik op de vervoersvormen. Zo ga ik zelf met de auto, want anders ben ik uren onderweg.
Geeft mij ook de mogelijkheid om onderweg Judith op te pikken, dat maakt de reis een stuk gezelliger. Anderen komen per bus, trein, fiets of anderszins.

Het lijkt me daarom goed om af te spreken op een locatie in het centrum van Amersfoort.
Ik ga parkeren in de Q-Park garage aan het St. Jorisplein 34 3811 DC Amersfoort.
Vandaar uit is het dichtstbijzijnde horecaplein het Onze Lieve Vrouwenplein achter de Onze Lieve Vrouwentoren. Die kun je niet missen.
Ook vanaf het station is dit het eerste wat je tegenkomt. Uiteraard is het te lopen maar je kunt ook met Connexxion Stadsbus 6 (richting Rustenburg via Liendert-Z) naar halte Varkensmarkt. Dan ben je dicht in de buurt. Misschien zijn er betere opties, maar reisplanning met openbaar vervoer is niet mijn sterkste kant.

Waar af te spreken, want ik ken Amersfoort totaal niet en er hebben zich ook geen andere reisleiders aangemeld.
Op de gok kies ik voor Café Charlemagne, Onze Lieve Vrouweplein 24 rond 10.30 uurVervallen !
Nu
Café De Karseboom
Lieve Vrouwekerkhof 3-5
3811BS Amersfoort
verzamelen rond 10.30 uur


De vroege vogels kunnen op hun gemak aan de koffie. We wachten tot de laatste deelnemer is gearriveerd. Als je toch moet afhaken, laat het dan tijdig weten. Heb je ernstige vertraging maar ben je wel onderweg, bel dan. Telefoonnummers later per PB.

Hierbij nog even de deelnemers volgens de laatste stand van zaken.
Deelnemers: Illuminatus - Telescoop - fotojeroen - Jan en Ida - Sharky - MarcoEOS550D - Judith
Ina heeft het nog in beraad.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 4, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Je kunt me noteren Illuminatus! Ik lees gezellige dingen, daar ben ik graag bij :lol:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Anoniem 4

Fijn dat je erbij kunt zijn, Ina. Alle voortekenen wijzen op een mooie, gezellige dag. :D
Deelnemers: Illuminatus - Telescoop - fotojeroen - Jan en Ida - Sharky - MarcoEOS550D - Judith - Ina
Mooi groepje zo, maar andere gezellige mensen mogen altijd nog aansluiten.
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik kom uit almere ik denk dat ik mijn auto maar in baarn neer zet en dan een stukje met de trein
Anoniem 3

ik heb er keiveel zin in, maar mijn optische hulpmiddelen blijven beperkt tot een reservebril en de Panasonic Lumix.
Het Blokker boodschappenkarretje ligt nl nog in de caravan en die staat nog (heel even) in de stalling....
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Gabriel, ik stop met alle plezier wat van jouw gear in mijn tas hoor!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Onderwerp: FotoSociëteitPlus
MarcoEOS550D schreefCOLONGabriel, ik stop met alle plezier wat van jouw gear in mijn tas hoor!!
Hoeft niet, Marco. Was maar een geintje. Zo nu en dan moet je je hier even melden, toch?
Mijn gear is de 60D+15-85. Die kan ik wel dragen.
Of.... misschien gaat de nieuw aangeschafte 80-200 wel mee. Ligt nu bij de douane.
Tja, in dat geval maak ik liever gebruik van jouw rug dan de mijne... :twisted: :mrgreen: :lol:
Is je WID al klaar? :mrgreen: :wink: :shock: :lol:
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik heb gestemd op: " Misschien, ik denk er nog over na". In een ver verleden was ik regelmatig bij bijeenkomsten van dit forum. Was altijd gezellig!

Kan in het starttopic ook worden aangegeven waar het meetingpoint in A'foort kan worden gevonden? Of lees ik daar op dit late uur overheen?

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Anoniem 3

ErikDignum schreefCOLONIk heb gestemd op: " Misschien, ik denk er nog over na". In een ver verleden was ik regelmatig bij bijeenkomsten van dit forum. Was altijd gezellig!

Kan in het starttopic ook worden aangegeven waar het meetingpoint in A'foort kan worden gevonden? Of lees ik daar op dit late uur overheen?

Gr.

Erik
Kort door de bocht.... JA
Ben aan huis gekluisterd door een lichte zomergriep. Daar moet ik voorzichtig mee zijn, want verwaarlozing leidt bij mij vaak tot longontsteking en daar heb ik geen trek in.

Geeft mij de gelegenheid om wat voorwerk te doen.

Ik ga er vanuit dat er meerdere wegen naar Amersfoort zijn en dan doel ik op de vervoersvormen. Zo ga ik zelf met de auto, want anders ben ik uren onderweg.
Geeft mij ook de mogelijkheid om onderweg Judith op te pikken, dat maakt de reis een stuk gezelliger. Anderen komen per bus, trein, fiets of anderszins.

Het lijkt me daarom goed om af te spreken op een locatie in het centrum van Amersfoort.
Ik ga parkeren in de Q-Park garage aan het St. Jorisplein 34 3811 DC Amersfoort.
Vandaar uit is het dichtstbijzijnde horecaplein het Onze Lieve Vrouwenplein achter de Onze Lieve Vrouwentoren. Die kun je niet missen.
Ook vanaf het station is dit het eerste wat je tegenkomt. Uiteraard is het te lopen maar je kunt ook met Connexxion Stadsbus 6 (richting Rustenburg via Liendert-Z) naar halte Varkensmarkt. Dan ben je dicht in de buurt. Misschien zijn er betere opties, maar reisplanning met openbaar vervoer is niet mijn sterkste kant.

Waar af te spreken, want ik ken Amersfoort totaal niet en er hebben zich ook geen andere reisleiders aangemeld.
Op de gok kies ik voor Café Charlemagne, Onze Lieve Vrouweplein 24 rond 10.30 uur
De vroege vogels kunnen op hun gemak aan de koffie. We wachten tot de laatste deelnemer is gearriveerd. Als je toch moet afhaken, laat het dan tijdig weten. Heb je ernstige vertraging maar ben je wel onderweg, bel dan. Telefoonnummers later per PB.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

'k Zocht ook al :wink:
Café Charlemagne, Onze Lieve Vrouweplein 24 rond 10.30 uur
Die tref ik aan in Maastricht :oops:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar