Castlefest

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Het evenement is al gaande, bij Kasteel Keukenhof, en gaat door tot en met a.s. zondag. Wie zijn er allemaal? Ik sowieso morgen en overmorgen een groot deel van de dag!
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Sorry Erik, dit was mij even te kort dag.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik ga er niet meer naar toe. Met een overmaat aanwezigheid van fotografen is het tegenwoordig niet leuk meer.
Paar jaar geleden kon je nog leuke originele foto's maken, maar nu... Zodra je ergens staat met iemand, hangen er gelijk 5 fotografen over je schouder mee te klikken.

Ik ga denk ik alleen nog maar naar Arcen voor EFF, maar dan als verkleed persoon, niet als fotograaf.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik liep er van 10:00 uur tot ca. 14.30 uur. Alleen 3 testfotos gemaakt.....het blijft een erg leuk evenement...maar idd Kenji. Ik kon er m'n draai niet vinden....wel paar leuke gesprekjes gehad met oude bekenden...Arcen vind ik veel te ver weg.
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar