Dank jullie wel voor de aardige reacties: dat doet een mens goed
@Funnie: doodskoppen zijn toch gemeengoed in veel van dit genre? Of ken je Gothminister?
@dejong1racing: onmogelijk. Deze foto is weer eens wat anders. Te donker? Ja, maar de zaal was ook donker. Bovendien is het of de zaal goed verlicht, of het podium niet. De keuze is niet moeilijk. Maar kijk gerust naar de andere foto's van dit concert. Het houdt hier niet op, hoor.
@geert h: Gewoon goed is goed genoeg, schitterend egostrelend.

Vierkante uitsnedes zijn niet mijn favoriet,maar het zou inderdaad passen.
Bij vier had ik ook een opname met een spot achter het hoofd. Die heb ik weggegooid omdat deze sterker was. Het gaf meer dynamiek aan de foto.
Bij het podiumschot zonder mengpaneel haal ik het beoogde doel niet: een podiumshot mèt mengpaneel. Wees gerust, er is er ook een zonder, alleen niet van deze afstand.
Dat puntje van de gitaar... tja, je kunt overal op proberen te letten. Ik denk dat in dit geval het niet storend is omdat de blik van de gitarist de aandacht opeist.
Ach... een update. Kom gewoon even kijken op de site. Ik denk dat dit voldoende is voor een forum. Meer is dan een herhaling.
@MartinPhili: zo zie je, mengpaneel of niet, het is een kwestie van smaak. Als iedereen alles hetzelfde vond, was de wereld maar saai.

Dat meisje van de collage is inderdaad een superleuk detail. Het geeft het publiek een gezicht, letterlijk. Wees voorzichtig, zelfs lieve poesjes hebben klauwen.
Nogmaals dank jullie wel voor de fijne reacties.