1 Het klooster van de kathedraal van Canterbury, alhoewel ik de Canon 10-22mm lens heb, heb ik die hier niet voor gebruikt: dit is een assemblage van 9 HDR foto's in een 3x3 raster.
2 Klooster van kathedraal van Canterbury, ik vond de combinatie van kunstlicht en daglicht wel apart.
3 St. Albans kathedraal - een charmant kapelletje aan het einde van de kathedraal.
4 Winchester kathedraal - het prachtig versierde gewelf.
5 Salisbury kathedraal - pure gotiek in al z'n glorie, dit is een van de weinige kathedralen die in 'een keer' gebouwd is; dat duurde dan nog wel 38 jaar, maar dat is voor die tijd relatief erg snel
6 Oxford kathedraal - de kathedraal is te laag om dit in een keer te vangen, dit is samengesteld uit 4 HDR foto's in een 2x2 raster.
7 Merton College, Oxford - voor de afwisseling een exterieur, niet van een kathedraal, maar van een typisch Engels kerkje
8 de kathedraal van Norwich badend in de namiddagzon.
9 De kathedraal van Ely - deze kathedraal is beroemd om z'n octagon dat je hier bijna recht van onderen ziet: een sterk staaltje middeleeuwse bouwkunst (een alleraardigst filmpje hierover is <a href="http://www.elycathedral.org/media_centr ... k">hier</a> te zien).