@ Work Zaterdag 11 december AWD

Onze leden aan het werk.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kaje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008 13:52
WoonplaatsCOLON Heemstede
CONTACTCOLON

Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste EOS workshop gegevan met Kiran (Klaas),jtolsma (Jan) en Diaroen (Diana) als deelnemers.
Het weer was redelijk, maar de lichtomstandigheden waren erbarmelijk.

We hebben veel gezien ( Damherten, de Vos en een glimp van een IJsvogel), maar ook kwamen er koperwieken voorbij die zich in de bosjes verscholen, waar alle 3 naar zochten.

Afbeelding

Bij het begin van de tocht had ik net verteld over damherten die wel eens over de sloot sprngen en prompt gebeurde het, het ging zo snel dat een echt mooie foto niet gemaakt kon worden.

Afbeelding

Het lag hem niet aan de camouflage van Jan, want die was optimaal, getuige deze foto die ik zelfs niet eens goed scherp kan krijgen .

Afbeelding

De kwaliteit van de foto's van Klaas ( Kiran) was goed ( hij heeft hier een topic van op dit forum), ondanks het slechte licht, maar ja de kwaliteit van zijn lens was ook van dien aard dat het niet anders kon :D
Afbeelding
Ik zelf heb me het meest bezig gehouden met de omgeving en het uitleggen van alle wetenswaardigheden van het gebied en de dieren aldaar, het ws een geslaagde ochtend gezien de commentaren van de deelnemers.

Groet,
Klaas de Vries
Canon spul
www.klaasdevriesfotografie.nl
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Helemaal mee eens Klaas...... thx.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar