In verband

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
MW denkt met je mee
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2015 09:01

Lekker rustig, Michiel, mooie kleuren.
Anoniem 4

Mooi beeld, patronen en kleuren. Scherp gezien.
Toch zou ik wat kleine dingetjes aanpassen om het nog sterker te maken.
Het staat een klein beetje scheef en dat valt meteen op met deze strakke lijnen.
Ik zou ook iets strakker kadreren, namelijk zo dat die smalle reepjes links en rechts wegvallen.
Je krijgt dan in alle stroken open einden en dat geeft nog meer rust.
Anoniem 3

Plagiaat!
Enkele maanden geleden deze foto in het kader van 'we zoeken een nieuw terras' gemaakt en gepubliceerd.

AfbeeldingIMG_0482 by telescoop, on Flickr

Dit alles natuurlijk met een glimlach, wat zeg ik: een nachtelijke schaterlach.

Die van jou is veel mooier dan die van mij.
Ik schaar me graag onder de aanhangers van Illuminatus.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Goed gezien, mooi uitgevoerd!! Ik ga ook mee met Gerard. En moest lachen om Gabriel :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

MarcoEOS550D schreefCOLONGoed gezien, mooi uitgevoerd!! Ik ga ook mee met Gerard. En moest lachen om Gabriel :D
+1
Apple fan, Canon volger...
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Goed gezien, mooi uitgevoerd!! Ik ga ook mee met Gerard. En moest lachen om Gabriel :D

Helemaal mee eens.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Inderdaad iets krapper kaderen, of iets meer naar links of rechts de foto maken.
Aan beide kanten de smalle randjes stoort ietsje.
Verder prachtig strakke foto!
Anoniem 4

TS is kennelijk niet gecharmeerd van commentaar. Wel met regelmaat op het forum en soms in dit topic. Helaas hebben de bijdragen hier hem niet kunnen verleiden tot een reactie, al was het maar een simpel bedankje voor de genomen moeite.
Misschien moet er toch maar eens een rubriek komen voor het plaatsen van foto’s waarop geen commentaar gewenst is.
Zoals bij Marktplaats Aangeboden & Gezocht waar je een advertentie kunt plaatsen, maar waar anderen niet op kunnen reageren anders dan per PB.
Je weet dan waar je aan toe bent en het bespaart tijd en ergernis.
Degenen die alleen een duimpje willen, kunnen de foto beter op Facebook plaatsen.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONTS is kennelijk niet gecharmeerd van commentaar. Wel met regelmaat op het forum en soms in dit topic. Helaas hebben de bijdragen hier hem niet kunnen verleiden tot een reactie, al was het maar een simpel bedankje voor de genomen moeite.
Misschien moet er toch maar eens een rubriek komen voor het plaatsen van foto’s waarop geen commentaar gewenst is.
Zoals bij Marktplaats Aangeboden & Gezocht waar je een advertentie kunt plaatsen, maar waar anderen niet op kunnen reageren anders dan per PB.
Je weet dan waar je aan toe bent en het bespaart tijd en ergernis.
Degenen die alleen een duimpje willen, kunnen de foto beter op Facebook plaatsen.
Tamelijk overdreven en ongepaste reactie, gezien ik in vrijwel alle gevallen wel reageer.

Neem me dus vooral niet kwalijk dat ik het deze keer verzuimd heb. Alsnog zeer veel dan aan allen die de moeite hebben genomen op mijn post te reageren.

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Anoniem 4

Als ik je in de afgelopen weken niet meermaals in dit topic heb bespeurd, zou ik me kunnen voorstellen dat het je ontschoten is, maar je hebt bewust niet gereageerd.
Dan noem je mijn reactie ongepast?
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Ja, dat vind ik.

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Anoniem 4

Een foto plaatsen en dan de mensen die de moeite nemen om daarop te reageren volstrekt negeren, dat is ongepast en een fotoforum onwaardig. Dat vind ik dan weer.
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Sorry dat ik off topic een vraag stel:
Waar kan je zien wie er specifiek in welk topic kijkt?
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

MichielBroerse schreefCOLONSorry dat ik off topic een vraag stel:
Waar kan je zien wie er specifiek in welk topic kijkt?
Gerard is een zelfbenoemd rechercheur binnen EOS dus dan kan je veel meer dan de rest :D

Wat een zinloze discusie, Michael heeft al lang bewezen als lid geen eendagsvlieg te zijn dus waarom dan aanspreken op 1 topic waar misschien niet gelijk gereageerd word.

(sorry heb nu een dag op mijn handen gezeten maar hield het niet meer vol :oops: )
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

MichielBroerse schreefCOLONSorry dat ik off topic een vraag stel:
Waar kan je zien wie er specifiek in welk topic kijkt?
Nou, hiervoor hoef je geen “zelfbenoemd rechercheur” te zijn, want iedereen kan dit gewoon zien. Niks magie of diepgaande computerkennis.
De namen van de bezoekers van die pagina staan gewoon onderaan, voor iedereen zichtbaar, vermeld bij “Wie is er online”. Je moet op dat moment ook zelf aanwezig zijn om het te kunnen zien. Vandaar dat ik het wist.

“niet gelijk gereageerd”, we hebben het hier wel over 3 weken waarin Michael regelmatig op het forum acteerde.

Ik leg zo nu en dan een vinger op de wond van een verloederend forum. Hier en daar komt gelukkig iets terug van het open en eerlijk beoordelen van foto’s met respect voor afwijkende meningen. Dan maak ik daarover ook complimenten.

In het onderhavige geval stel ik iets aan de orde wat we niet moeten willen op het forum.
Als je een foto plaatst dan weet je dat er reacties op komen. Die kunnen (opbouwend) negatief of positief zijn. Iedereen kijkt weer net even anders naar beelden.
In dit topic waren de reacties behoorlijk positief zij het met aandragen van kleine verbeterpunten.
Natuurlijk kan het gebeuren dat je even geen tijd hebt of dat je het in de hectiek bent vergeten.
Als je echter wel hebt gekeken naar de reacties (wat ik hiervoor heb uitgelegd) en je post wel vrolijk in allerlei andere topics, dan wil je kennelijk bewust niet reageren om wat voor reden dan ook.
Ik zie dat wel vaker gebeuren, vandaar dat ik de suggestie heb gedaan om een aparte rubriek daarvoor in te richten. Leden die wel een foto willen laten zien, maar geen commentaar willen ontvangen, kunnen daar dan terecht.
We moeten het hier ook niet zo ver laten komen dat mensen ontmoedigd worden om reacties te geven, want dan komt het einde snel in zicht.
Om mijn reactie ongepast te noemen, terwijl ik handel uit betrokkenheid met het forum, vind ik betreurenswaardig.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONWe moeten het hier ook niet zo ver laten komen dat mensen ontmoedigd worden om reacties te geven, want dan komt het einde snel in zicht.
Ben van mening dat dit ook niet gaat helpen. Stuur iemand een PB met een vraag en regel het daar, elkaar hier open en bloot op de man aan gaan spreken komt de sfeer niet ten goede.
Illuminatus schreefCOLONOm mijn reactie ongepast te noemen, terwijl ik handel uit betrokkenheid met het forum, vind ik betreurenswaardig.
Een erg goedkope reden om alles te kunnen zeggen, nogmaals Michiel is geen eendagsvlieg en verdient het niet zo aangesproken te worden. :wink:

Gewoon foto's plaatsen en/of daar op reageren met elkaar over praten dat maakt een forum sterk. Geen gezeur en gedoe om niets, accepteer dat niet iedereen zal reageren. Door ons druk te maken over iedereen die niet reageert frustreren we volgens mij degene die hier wel komt om leuk te praten over foto's.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Johan Cruyff is ook heel betrokken bij Ajax.
En Sepp Blatter bij de FIFA.

Deze vergelijking gaat natuurlijk niet op. Het laat wel zien dat woorden niet onschuldig zijn.
... Spiegel-Werk ...
Anoniem 3

Illuminatus schreefCOLON
MichielBroerse schreefCOLONSorry dat ik off topic een vraag stel:
Waar kan je zien wie er specifiek in welk topic kijkt?
Nou, hiervoor hoef je geen “zelfbenoemd rechercheur” te zijn, want iedereen kan dit gewoon zien. Niks magie of diepgaande computerkennis.
De namen van de bezoekers van die pagina staan gewoon onderaan, voor iedereen zichtbaar, vermeld bij “Wie is er online”. Je moet op dat moment ook zelf aanwezig zijn om het te kunnen zien. Vandaar dat ik het wist.

“niet gelijk gereageerd”, we hebben het hier wel over 3 weken waarin Michael regelmatig op het forum acteerde.

Ik leg zo nu en dan een vinger op de wond van een verloederend forum. Hier en daar komt gelukkig iets terug van het open en eerlijk beoordelen van foto’s met respect voor afwijkende meningen. Dan maak ik daarover ook complimenten.

In het onderhavige geval stel ik iets aan de orde wat we niet moeten willen op het forum.
Als je een foto plaatst dan weet je dat er reacties op komen. Die kunnen (opbouwend) negatief of positief zijn. Iedereen kijkt weer net even anders naar beelden.
In dit topic waren de reacties behoorlijk positief zij het met aandragen van kleine verbeterpunten.
Natuurlijk kan het gebeuren dat je even geen tijd hebt of dat je het in de hectiek bent vergeten.
Als je echter wel hebt gekeken naar de reacties (wat ik hiervoor heb uitgelegd) en je post wel vrolijk in allerlei andere topics, dan wil je kennelijk bewust niet reageren om wat voor reden dan ook.
Ik zie dat wel vaker gebeuren, vandaar dat ik de suggestie heb gedaan om een aparte rubriek daarvoor in te richten. Leden die wel een foto willen laten zien, maar geen commentaar willen ontvangen, kunnen daar dan terecht.
We moeten het hier ook niet zo ver laten komen dat mensen ontmoedigd worden om reacties te geven, want dan komt het einde snel in zicht.
Om mijn reactie ongepast te noemen, terwijl ik handel uit betrokkenheid met het forum, vind ik betreurenswaardig.
En daar kan ik het niet minder dan alleen maar mee eens zijn. Vooral de laatste regel van Illuminatus' commentaar begrijp ik helemaal.
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Ik zie er geen probleem in hoe het verliep, en zie Michiel ook regelmatig wel gewoon reageren.
Soms komt het er gewoon niet van, soms heeft hij misschien geen zin om te reageren, wil hij er nog eens over nadenken.
Niemand heeft de verplichting te reageren, en zo wordt dat soms wel gedacht.
Laten we lekker iedereen in hun waarde, reageren is fijn, niet reageren zou ook goed moeten zijn.
Daar zal een reden voor zijn, al dan niet persoonlijk.
Volgens mij is de charme van het internet dat je niet per direct hoeft te reageren, dat je dat kan doen wanneer het jou schikt...

Zou de volgende stap zijn dat als je thuis een onbetaalde rekening hebt liggen, maar even je rekening checkt op je telefoon, dat de persoon die geld van je krijgt gelijk bericht krijgt? Je was er, waarom doe je er dan niks mee?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar