Verbaasd of verontwaardigd?

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Verbaasd of verontwaardigd? Jullie mogen het zeggen :mrgreen:
Ik vond het wel een leuke snapshot foto ...

Afbeelding
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Ectholian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2008 15:35
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Ik zou de twee suggesties uit je vraagstelling weglaten. Ik zag de foto, en dan ga ik al kiezen en dan kom ik er niet meer uit. Zonder suggesties had ik het waarschijnlijk wel geweten :)
Samueldw
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2010 13:44

Hoort hier geen 18+ bij? Ik weet niet of ik nog kan slapen.
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

Samueldw schreefCOLONHoort hier geen 18+ bij? Ik weet niet of ik nog kan slapen.
zieke geest???
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

leuk moment, misschien kijkt ze zo omdat de witbalance niet helemaal goed staat??
verbaasd mag ze zeker zijn over de scherpte, want die is erg prettig...
ik vind het een super gave snapshot..!!
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

huppekees schreefCOLONleuk moment, misschien kijkt ze zo omdat de witbalance niet helemaal goed staat??
Het was de allereerste keer dat ik mijn (losse) flits gebruikte, ik had zelfs nog nooit geoefend of de gebruiksaanwijzing gelezen :oops:
Bedankt voor je complimentje!
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Ectholian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2008 15:35
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Nu ik hem opnieuw bekijk: verontwaardidg :)

Ik zou hem nog even rechtzetten (achtergrond horizontaal), witbalans goedzetten (beetje gelig, zoals eerder gezegd) en ik had hem mooier gevonden zonder handen maar die kun je er niet af croppen op deze plaat.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Ja, je hebt het goed... Ze was inderdaad verontwaardigd! De witbalans kan ik inderdaad even aanpassen en de horizon rechttrekken moet ook geen probleem zijn :D
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar