Inspiratie

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Odin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 20:39

Vandaag keek ik de film "The Prestige" waarin Nikola Tesla zegt : "Man's reach exceeds his grasp."

zette me aan het denken... en hoewel deze foto weinig te maken heeft met het
citaat, was het toch leuk om even een vlaag van inspiratie te krijgen.

Afbeelding



Ik hoor graag wat jullie er van vinden

Odin
Camera + Lenzen : http://www.flickr.com/photos/odinvanoord/
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik vind dit soort vormen van inspiratie altijd erg gaaf, en voldoening gevend. Resultaat slaagt niet altijd, maar ach...
Toch iets gemaakt ;).

Ik vind het lastig iets over je foto te zeggen. het roept niets op. Geen kracht, geen paniek, geen macht, geen onmacht... Wat dat betreft houdt het me dus toch bezig ;). De beperkte scherptediepte heeft naar mijn gevoel geen functie hier, maar misschien zie jij dat anders. Ik zie een streepje scherp, en de rest onscherp. Door die scherpte anders te leggen had je misschien iets anders kunnen uitstralen met het beeld!
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Odin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 20:39

Kijk, daar heb ik wat aan :P

Nee het was meer een begin van een idee, ik ga natuurlijk nu op zoek om dat idee verder uit te werken, krabbende nagels voor houvast etc.
maar de sfeer van het licht (veroorzaakt door mijn monitor :lol: ) vond ik een leuk effect, en daar wat meer mee te doen, wel is deze foto op 1/10
met 2.8 en ISO 1600 gemaakt, en ik was zelf ook op zoek naar een wat grotere scherptediepte, maar dat was met deze setup even niet te doen.

bedankt voor je reactie iig !

Odin
Camera + Lenzen : http://www.flickr.com/photos/odinvanoord/
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

tip; kijk ook wat het contrast tussen licht en donker doet!! Je kunt met licht heel mooi contouren aangeven die de vorm van je onderwerp (hand) versterken!! Leuk probeersel in elk geval, en ik zie uit naar je volgende !!!
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar