De kerk

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
relonky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 16:22

Een kerk in Trier (Duitsland)

Afbeelding

Binnenkort wel weer een serie van mijn kant.
Gebruikers-avatar
marcvig
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 347
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2005 21:58
WoonplaatsCOLON amsterdam

hi grappig ik heb ook een foto daarvan het is in de dom in trier vlakbij het marktplein check mn album.
gr marc
Omne Trinium Perfectum
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Mooie foto.

Leuke compo en ook de zonnebogen zijn erg leuk (misschien iets te wit, maar dat blijf je toch houden bij zulke contrasten).

Normaals erg leuke foto.
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
relonky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 16:22

marcvig schreefCOLONhi grappig ik heb ook een foto daarvan het is in de dom in trier vlakbij het marktplein check mn album.
gr marc
Je hebt helemaal gelijk!
labby
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2004 08:44
WoonplaatsCOLON brabant

Vaak mooi licht in een kerk hè??

Ik vind het jammer dat er rechts de zuilen niet opstaan. Nu houden de bogen zo abrupt op aan de rechterkant. Verder lijkt ie wat over te hellen naar links.

Wel een lekker sfeertje hoor.
Eos 350D; 18-55 kitlens; canon EF 50 F1.8 II; canon 38-76 F4.5; canon 80-200 F4.5; sigma 17-70 F2.8-4.5; canon speedlite 430EX;Batterygrip canon.
relonky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 16:22

@labby: wat betreft kadering ben ik het met je eens. Jammer genoeg was er op moment van foto's maken wat storende elementen die ik er niet op wilde hebben. Wat betreft overhellen heb je ook gelijk. Ik zal eens kijken of ik dat wat rechter kan trekken. Bedankt voor je commentaar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar