oudjes in frankrijk

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Onlangs in de provence wat reizen begeleid, daardoor wat weinig tijd om te shooten maar toch een leuke met een warm gevoel

1
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=50456[/img]

En??
Arjan B
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Waarom heb je gekozen voor deze bewerking??
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
Split-second
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 231
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2006 22:06
WoonplaatsCOLON Reeuwijk

Ik kan me vinden in de vraag van chow. Als dit als soort 'oude' foto bedoeld was, vind ik hem iets te 'overdone'. Dwz: die lucht ziet er niet uit. echt teveel ruis i.m.o.
Ook jammer dat er zo veel contrast aan toegevoegd is, dat sommige delen van de auto's overbelicht lijken (vooral de auto helemaal rechts)

Sorry misschien niet mijn smaak.

Mooie foto, leuk idee, maar iets te overdone.
Canon.. once you pop, you cant stop!
Frevo
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2005 14:49
WoonplaatsCOLON Zoelen
CONTACTCOLON

Zo zie je, smaken verschillen: ik vind het wel een leuke bewerking eigenlijk. Jammer van die witte neus rechts.
www.fredvanommeren.com | www.autofotografie.nl
[size=75]1DmkIII | 17-40 [color=red]L[/color] | 24-105[color=red]L[/color] | 50 | 70-200 f/2.8 [color=red]L[/color] IS | 1.4x+2.0x | Flitser, tas, kaarten, huis, auto, vrouw, kind, stop maar met lezen[/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

vind'm eigenlijk ook wel leuk... lekker ouderwetse plaat, mis nog een rood-gelaten-roos en een jochie van 4 jaar met Opa's hoed en bretels die een kusje geeft aan een meisje met Oma hoedje... :wink: Harde contrast en de ruis zijn mss niet zo fraai uitgevoerd maar dragen wel bij aan de sfeer i.m.o.

Wel had hij iets strakker gekund, de neus van de Renault 4 had ik wel ff weggehaald, evenals de neus de, denk ik, renault links.

[modmodus]
Ik snap dat dit waarschijnlijk de enige foto is die je wilt laten zien maar hou er wel rekening mee dat we geen voorstander zijn van 1-foto-topics. vind je het goed dat we hem verplaatsen naar snapshots?

[EDIT] reeds verplaatst, PB aan TS
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Joop
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3500
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2004 20:55
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Ja, ik vind de toning ook mooi en juist het 'foute' contrast doet 'm oud lijken. Bij de lucht misschien de ruis ietsje subtieler, maar ik vind 'm lekker zo.
[size=75][url=http://www.joopsnijder.com]www.joopsnijder.com[/url] -- [url=http://www.istockphoto.com/JoopS]IStockPhoto[/url][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar