Schilderen

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Anoniem

Dag,
hierbij mijn eerste bijdrage vanuit een nieuwe ruimte.
Ik begin maar met een verhaaltje:
Lang geleden, toen ik nog onderwijzer was aan een van de leukste, lees moeilijkste, scholen in Den Bosch, waren er daar nogal wat vaders regelmatig niet thuis vanwege bbhh: ‘bezigheden buitenshuis’ hebbend.
Zo kwam er een manneke daags na een ouderavond naar mij toe en gaf de verklaring voor de afwezigheid van zijn vader “Papa had geen tijd, hij moest de gevangenis schilderen”, zei hij heel serieus.
“En, is het mooi geworden?” vroeg ik. “Ja hoor, maar wel allemaal wit, niks aan”, besloot hij het gesprek.
Daar moest ik de laatste maand bij het gebruik van deze verfemmer met bijbehorend gereedschap vaak aan denken…. Het was ff volhouden, maar de kwasten zijn uitgespoeld en de klus geklaard..
Goed, in mijn geval is mijn omgeving weer lekker opgefrist en kan ik weer met een schone kwast verder. Nu maar hopen dat niemand met een permanent marker graffity gaat plaatsen.


Afbeeldingverf 2-3 by Gabriel van_Asseldonk, on Flickr

En ja hoor,
heb ik me net omgedraaid, wil de camera opruimen en zie wie heeft toegeslagen:
Ban-ksy himself.
Ik denk dat ik het maar laat staan, toch een hele eer, zo’n tag

Afbeeldingverf 2-2 by Gabriel van_Asseldonk, on Flickr
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Nou, da’s een hele eer :D zo’n Bansky.

Welkom terug en veel plezier.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem

MarcoEOS550D schreefCOLON 19 Mrt 2020 19:03 Welkom terug en veel plezier.
;)
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Kan het aan mij liggen dat ik geen foto's zie? (Heb geen flicker)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem

fotojeroen schreefCOLON 02 Apr 2020 14:23 Kan het aan mij liggen dat ik geen foto's zie? (Heb geen flicker)
Ik snap er niets van Jeroen.
Maar goed, ik heb de linkjes weer even gekopieerd en geplakt.
Als het goed is, is het nu weer goed.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar