een probeerseltje met mijn nieuwe 70-200 4L

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Na een jaartje wikken en wegen, de 70-200 4L gehaald. Ik miste wat mm voor de 300mm en had daar nog niet echt een mooi objectief voor.

Afgelopen zaterdag eindelijk de streep over en het objectief gehaald. Eenmaal thuis gekomen een beetje zitten spelen met de 70-200 op een 40D body. De kat was daarbij mooi oefenobject.

1.

43709

Groet,

Frans
Gebruikers-avatar
LVfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2009 23:15
WoonplaatsCOLON Weert
CONTACTCOLON

Vind het erg jammer dat de scherpte niet op zn kopje is.
Live your life, tomorrow it can be over

www.fotolv.webklik.nl
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

LVfotografie schreefCOLONVind het erg jammer dat de scherpte niet op zn kopje is.
Hmm. Het is een andere kijk. Beetje tegendraads. Omdat iedereen de kop er het liefst op wil hebben, doen we het zo. Daarom koos ik er nu eens voor om de poot scherp te hebben en de kop onscherp. Af en toe eens buiten de gebaande wegen kijken.

Bedankt voor je kritiek.

Groet,

Frans
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

haha, dat is een goede Frans.
Zou zo mee kunnen doen in de foto 7-daagse van vorige week "Ondersteboven" (maar dan meer achterstevoren in deze)..
Ook apart dat je voor deze test met je nieuwe 70-200F4 lens hier kiest voor 78mm en F4,5.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

DavevdrH schreefCOLONhaha, dat is een goede Frans.
Zou zo mee kunnen doen in de foto 7-daagse van vorige week "Ondersteboven" (maar dan meer achterstevoren in deze)..
Ook apart dat je voor deze test met je nieuwe 70-200F4 lens hier kiest voor 78mm en F4,5.
Ik had natuurlijk de kop scherp kunnen hebben. De poot werd in dat verhaal te storend waardoor ik die alsnog scherp ging nemen. Dat leverde deze opname op wat uiteindelijk nog een mooi standpunt werd. En dat ik op 78 mm zat kwam zo uit met het kaderen.

Groet,

Frans
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Gefeliciteerd met je nieuwe objectief! Leuke plaat hoor; laat de rest maar zien!
Groeten, Jaap
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar