Het perfecte plaatje pakket

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RoelofT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2018 19:48
WoonplaatsCOLON Sassenheim
CONTACTCOLON

Bij de aanschaf van de EOS 80D kreeg ik ook een pretpakket mee. Het bestaat uit 2 pasjes voor een 10-delige basiscursus en een gratis 100Gb Irista cloudopslag.

Iemand hier ervaring mee?
Gebruikers-avatar
Fresno
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 467
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2007 21:53

Irista is prima manier om online foto's te bewaren, dus aanrader.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nadeel van online je foto's bewaren is dat er misschien wel een moment komt waarop je opeens moet betalen; zoals Photobucket onlangs haar gratis abbo veranderde.
Klinkt leuk, opslag online. Maar persoonlijk doe ik het liever zelf
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Fresno
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 467
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2007 21:53

Gebruik het zelf als dubbele reserve back-up of om sommige albums te delen. Heb vorig jaar de Irista opslag gekregen. Je kunt het ook gebruiken om foto's van je telefoon op te slaan. Scheelt opslag ruimte op je telefoon en na de vakantie kun je de foto's gewoon weer op je harde schijf opslaan.

Vooral als je foto's wilt laten zien is dit een prettige manier, ze worden opgeslagen in volgorde van opname (tijdlijn). Ik zou zeggen probeer het gewoon, is gratis en je loopt geen risico's.
Anoniem 3

fotojeroen schreefCOLONNadeel van online je foto's bewaren is dat er misschien wel een moment komt waarop je opeens moet betalen; zoals Photobucket onlangs haar gratis abbo veranderde.
Klinkt leuk, opslag online. Maar persoonlijk doe ik het liever zelf
Helemaal mee eens.
Gebruikers-avatar
RoelofT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2018 19:48
WoonplaatsCOLON Sassenheim
CONTACTCOLON

Even wat verder gekeken:
https://www.irista.com/pricing

Het 100Gb pakket kost dus geld, ik vrees dus dat mijn gratis 100Gb beperkt is hoewel 24 euro per jaar niet echt de kosten zijn, dan heb ik denk ik liever een volledige hosting pakket waarbij ik meer kan dan alleen plaatjes uppen. Het Perfecte plaatje pakket kost 239 euro: https://www.kamera-express.nl/bronze
Gebruikers-avatar
Fresno
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 467
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2007 21:53

Nogmaals ik gebruik hetzelfde pakket al 13 maanden, ook bij mijn 80D gekregen en nog steeds gratis.
Zou ik er voor moeten betalen dan stop ik ermee. Heb zelf altijd veilige back-ups op externe hard disks.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar