Boeken

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
arjen.de.b@online.nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2014 07:53

Ben helemaal nieuw op dit forum en ben aan het zoeken geweest naar tips voor boeken over fotografie.
Zelf heb ik net het boek " lees dit als je top foto' s wilt maken" van Henry Carroll gelezen en heeft mij opnieuw geïnspireerd om fotografie wee rop te pakken zoals ik dat in het analoge tijdperk deed :D .

Wel altijd al digitaal gefotografeerd maar met een Canon Powershot nu de overstap aan het maken naar een EOS 70d.

Mijn vraag is nu concreet wie kan mij tips geven over leuke boeken geschreven in de stijl zoals die van Henry met veel handige goede tips zonder in allerlei jargon te verzeilen.

Ik hoor graag jullie mening en tips.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Welkom hier, leuk dat je je fotografie weer wat meer op wilt pakken!
Qua boeken kan ik je de boeken van Scott Kelby in elk geval aanraden! Ik ken de stijl van Henry Carroll niet, maar Scott leest erg makkelijk weg in elk geval, hij schrijft zijn boeken alsof hij tips aan een vriend geeft die naast hem staat zeg maar ;)

PS. Als ik jou was zou ik je inlognaam/nickname even aanpassen. Met je volledige emailadres erin kan je anders nog weleens flinke last van spammers gaan krijgen! ;)
Paulmedusa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2009 10:02
WoonplaatsCOLON Zutphen

Hallo Arjen, welkom weer,
Pieter Dhaeze heeft ook verscheidene boeken over fotograferen geschreven, zoals: Bewuster en beter fotograferen met de Canon Eos 70D & EOS 60D.
Jeroen Horlings heeft ook veel boeken over fotografie geschreven.
Veel succes en voorral veel plezier!
Paul
70D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Zelf mag ik graag diverse filmpjes kijken op Youtbe. Bijvoorbeeld de workshops van Google+ en B&H video en zo zijn er nog meer. Je kunt dan denken aan fotografen als Scrott Kelby, Moos Peterson, Frank Doornhof etc etc die iets vertellen over bepaalde onderwerpen.

Op Kelbyone.com vind je een uitgebreide training voer de 70D. Je kunt hier bijvoorbeeld een proef account aanmaken ?
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
arjen.de.b@online.nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2014 07:53

Bedankt allemaal voor de tips ga het een en ander eens bekijken die van de 70 d lijkt interessant aangezien ik die body zelf ook heb.....

PS.profiel naam wijzigen kan volgens mij niet tenminste lukt mij niet bij de settings van dit forum.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar