AUB lezen bericht van Frank Doorhof

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Frank Doorhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1701
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2006 17:13
WoonplaatsCOLON Emmeloord
CONTACTCOLON

Hi,
Waarschijnlijk is het jullie niet ontgaan.
Sinds dit weekend is er een enorme lastercampagne over mij aan de gang.
De topics variëren van pedofilie tot homosex en erger.

We hebben al aangifte gedaan bij de politie en morgen moet ik weer naar het bureau om de volledig aangifte te doen.
Ik wil jullie verzoeken om.

1. Geloof niets van deze onzin.
2. Maak een screenshot, rapporteer de posts als je ze ziet en mail me ze aub.
3. verspreidt dit aub naar zoveel mogelijk mensen.

Ik heb er jaren over gedaan om een goede reputatie op te bouwen, wil altijd mensen helpen etc. en ben van mening dat ik dit dus niet verdien.

waar komt het vandaan ?

Zoals jullie weten ben ik ambassadeur van een website genaamd fotoshootklachten.nl wij zorgen ervoor dat problemen met "foute" fotografen aan de kaak gesteld worden. In het verleden is daar een bedrijf door beboet die op dit moment onder de naam http://www.vakfotografen.com" onclick="window.open(this.href);return false; handelt. Het account dat het actiefst met de posts is beweert een meisje te zijn die hun talentscout is, als je haar profiel op instagram http://instagram.com/supersarahx" onclick="window.open(this.href);return false; bekijkt zie je echter alleen maar aanbiedingen voor de site en de opmerkingen naar mijn adres. Als je de discussies leest zijn veel van de accounts nep profielen.

Ondertussen zijn er berichten verschenen op :
Facebook, Oudersonline, instagram, Fotoapparatuur.nl, Badoo en meer (wat we nog niet kunnen vrijgeven).

Het is natuurlijk een verschrikkelijke gebeurtenis, ik ben zelf vader en heb een schoolgaande zoon die ook vriendjes heeft die online kijken, ik hoef verder denk ik niet te gaan.
De mensen die mij als persoon kennen weten dat dit er bij ons enorm inhakt, we geven altijd alles voor de fotografie community en organiseren oa help portrait en ondersteunen projecten en oa Fotoshootklachten.

Vandaar dat ik dit bericht jammer genoeg nu op alle fora die ik ken moet plaatsen aangezien dit volledig de spuigaten uitloopt, laten we hopen dat jullie netwerk gecombineerd met mijn netwerk en justitie hier een halt aan kunnen roepen.

Bij voorbaat dank van Frank en Annewiek Doorhof
http://www.frankdoorhof.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotografie-workshops.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

"Je maakt gewoon de foto zoals je hem gewoon maakt"
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

Ben nog niks negatiefs tegen gekomen zodra ik iets zal ik het melden.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Sterkte met deze zaak en hoop dat de politie je aangifte serieus neemt in deze en er ook wat aan doet/kan doen. Nooit leuk als ze je persoon en je business die je hebt opgebouwd proberen te beschadigen.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Ik zal er op letten, rare mensen lopen er toch rond
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

mark.beniers schreefCOLONBen nog niks negatiefs tegen gekomen zodra ik iets zal ik het melden.
+1
Apple fan, Canon volger...
Anoniem 4

Frank, ik begrijp je bezorgdheid en ik kan me heel goed voorstellen, dat je je op alle mogelijke manieren probeert te verweren. Toch adviseer ik je om daar voorzichtig mee te zijn.
Internet en sociale media kunnen een zegen zijn zowel voor personen als voor bedrijven.
Als het zich echter tegen je keert door acties van een gek, een afgunstige concurrent, een jaloerse ex of iets dergelijks , dan kun je daar veel schade van ondervinden. Heftig reageren genereert meer aandacht, waardoor er ook lolbroeken mee aan de haal gaan. Dan wordt het voor Politie en Justitie nog moeilijker om het echte chagrijn te vinden.
Hoe meer en heftiger je reageert, hoe meer er met zoekmachines over je gevonden wordt.
Op dit soort “vinden” zit je niet te wachten. Je loopt ook nog eens het risico dat mensen gaan denken in de trant van “waar rook is, is vuur”. Daar zit je al helemaal niet op te wachten.
Hoe moeilijk ook, hou je in en geeft zoveel mogelijk relevante informatie aan Politie en Justitie, maar zet het niet op internet.
Aan de leden van dit forum geeft ik het advies om als je iets in deze trant tegenkomt om het dan via PB of email aan Frank door te geven, maar vermeldt het niet expliciet op het forum.
Frank, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat de schade beperkt blijft en dat het snel voor bij is. Bij mij geen enkele twijfel over jou.
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Wat afschuwelijk om mee te maken. Heel veel sterkte voor jullie en verder sluit ik me helemaal aan bij wat Gerard hierboven schrijft!
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Hele goede tip Illuminatus
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
jans1960
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2009 10:56
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

Marfique schreefCOLONWat afschuwelijk om mee te maken. Heel veel sterkte voor jullie en verder sluit ik me helemaal aan bij wat Gerard hierboven schrijft!
+1
heel veel sterkte
Fujifilm X-T1, Fujifilm X-E2, Fujifilm XT2, Fujifilm X-T20, 10-24mm F4, 16-55mm F2.8, 18-55 F2.8, 50-140mm 2.8, 35mm F2.0, 23mm F 2.0, 56mm F1.2, 90mm F2.0, 60mm F2.4 macro, Lensbaby Velvet 56mm 1.6, 2.0 & 1.4 convertor.
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Afschuwelijk! Ik wens jullie veel sterkte.
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Jeetje wat een achterlijken heb je toch op het internet rondlopen.
Ik heb er zelf nog niets van gezien, maar hoop dat dit snel overwaaid voor je/jullie!
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

vreselijk om dit te moeten ondergaan. Ik heb (gelukkig) nog niks gezien, maar zal het zeker melden als ik het tegenkom! sterkte de komende tijd en hopen dat het snel weer verdwijnt!
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Succes Frank!
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Tegen laster staan goede mensen vrijwel machteloos.
Mijn steun, voor wat het waard is, hebben jullie.

Sterkte Frank en Annewiek!
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Wat vreselijk voor jou en je familie. Heel veel sterkte!
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Jeetje wat een zieke geesten, laat je niet gek maken Frank! Succes en heel veel sterkte!
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Paulmedusa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2009 10:02
WoonplaatsCOLON Zutphen

Zieke geesten hebben dat soort mensen denk ik Frank.
Veel sterkte voor jullie gewenst,
Gr. Paul
70D
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Heel erg om mee te maken! Ik vraag me af of je rechtsbijstand hebt. Het is m.i heel belangrijk, dat je door beroepsmensen in deze wordt bijgestaan! Heel veel sterkte!
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Wat een laffe streek, dat moet verschrikkelijk zijn om mee te maken. Ik wens jullie veel sterkte!
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Als wij als forum iets kunnen doen, dan praten we daar over!!
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar