foto vak zaak of webwinkel met zaak

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Plex76
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2013 21:34

Er zit er ook één in Zeist. Heet tegenwoordig Klein en geen Foto Klein meer. Twee zijn samengevoegd vandaar de naamsverandering heb ik gelezen.
Gebruikers-avatar
Varianty
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2014 12:41

Hallo,
Ik heb ook zitten zoeken en vergelijken. Kwam ook op een groot prijsverschil uit.
Ben toen naar de lokale winkel geweest en heb hem dit ook gemeld!
Ze konden niet met de prijs mee maar ze gaven mij wel erg veel tips en advies mee, en als ik ergens mee zou zitten kon ik altijd bij hun terecht.

Heb mijn set vorige week gekocht tijdens de BCC actie, overige heb ik bij de lokale winkel aangeschaft ivm geen prijsverschil en hun service en advies.
Greetz,

Michel

___________________________________________________________________________
# Canon EOS 600D # Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II # Canon EF 50mm f/1.8 II #
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik oriënteer me op het internet, bepaal wat ik wil... En wat dat kost...
Ga naar de lokale fotowinkel ...vertel ze wat ik wil en vraag wat het kost... Jullie beste prijs...
Vertel niet de internet prijs maar wel dat ik dat als alternatief zie...
Als binnen de 5-10% zitten koop ik het bij ze...
Anders niet. Iedereen moet tenslotte leven en lol hebben aan een deal.
Apple fan, Canon volger...
Plex76
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2013 21:34

"lol hebben aan een deal"...hm, ja..inderdaad :) Ik vind de 180 euro extra voor de body echt wel een hindernis om dan een body bij de lokale te halen. Dan nog 100 euro extra bij 1 objectief.. Dat is niet echt lollig :D
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Plex,

Ken jij die kroeg ook? Wanneer je weg gaat zeg je ober mag ik wat geld, want ik wil betalen? :roll:

En waarom moet je persé vaak middelmatig ondernemingsschap steunen? Waarom groeit de een en gaat een ander failliet?

Ik rij van Amsterdam naar Urk en niet alleen om dan een lekker visje te eten! :wink:
Plex76
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2013 21:34

Die eerste snap ik niet :D
Leuk onderschrift :D
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Plex76 schreefCOLONDie eerste snap ik niet :D
Leuk onderschrift :D
Plex76, Die eerste moet je aan het denken zetten van verrek! Waarom zou ik bij hem kopen en een hogere prijs betalen alleen al om dat we in het zelfde dorp wonen? Zoiets van wanneer ik hem financieel ondersteun gaat hij lekker met zijn vrouw eten! En ik? Patatje eten bij de plaatselijke snackbar? Wanneer een winkel niet markt conform geprijsde artikelen wil verkopen is het vroeg of laat einde verhaal! Wat heeft hij voor meerwaarde?
Hij verkoopt zoals dat zo mooi heet een kant en klaargebruiks artikel! Pakketje met het cellofaan er nog om van de plank halen.
Heb je probleem of vragen over de instellingen? Eos digitaal! Advies je hebt het van hem niet nodig je weet precies wat je wilt hebben simpel want over de spullen heb je nog niets gevraagd dan alleen waar te kopen!
2e vond ik wel aardig want weet je ik probeer altijd zo veel mogelijk Nederlandse woorden te gebruiken Weten de mensen die geen Engels kunnen ook wat ik zeg! En we hebben toch een mooie taal?
Wij gaan en zijn regelmatig in Amerika en ik heb daar nog nooit in New York, Washington D.C. of VAIL Colorado ons favorite wintersport plaats van de laatste 19 jaar. Daar ook maar één truck zien rijden met het volgende opschrift in het Nederlands: Heb jij je chocolademelk vandaag al gedronken? :)
Plex je weet wat je wilt en ga daar waar de prijs het gunstigste voor jouw is! Service? Je hebt fabriek’s garantie!
Plex76
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2013 21:34

Okee bedankt voor de extra info..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar