Airshow Oostwold 2015 beide Pinksterdagen

Maak hier je (vliegtuig)spotters afspraken. Meld hier ook verwachte speciale kisten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

http://www.oostwold-airshow.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit jaar op 24 EN 25 mei!!

Op 24 mei diverse demo's o.a. wingwalken.
Op 25 mei nadruk op "warbirds".

Volg de website zou ik zo zeggen :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik zie in elk geval dit vliegtuig...


https:/youtube.com/watch?v=lpEzVIwpoms
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Klaasw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2009 17:23
WoonplaatsCOLON Willemsoord

Die gaat hier in de agenda!! Vond het in 2013 een leuk evenement.
Canon EOS 7D |EF 17-40 F/4 L | EF 70-200 F/4L
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Eindelijk eens tijd en lekker een "thuis" wedstrijd.

Beide dag staan in de agenda!
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

En het laatste persbericht....

http://www.oostwold-airshow.nl/news/7/1 ... rland.html" onclick="window.open(this.href);return false;

4 spitfires, 4 P51 mustangs en 1 Corsair.

Ik hoop dat ze ze allemaal tegelijk laten vliegen :) WAT een geluid :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Zo als ik het nu kan bekijken ga ik op de 25e.

Wie volgt?

Ik kan op de route vanaf Veenhuizen als het moet iemand meenemen.
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Hoe laat vertrek je?

Mijn ervaring is, dat als je voor 10 uur op het terrein bent, je geen enkel probleem met parkeren hebt. (Just follow the signs....)
Ik ga met eigen vervoer.... toch iets handiger als je plotseling weg wilt.

Het is overigens handig om een e-ticket aan te schaffen. Maar 's ochtends kun je ook zonder prima uit de voeten. De rijen voor de kassa's zijn dan nog niet zo groot.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

VFRood schreefCOLONEn het laatste persbericht....

http://www.oostwold-airshow.nl/news/7/1 ... rland.html" onclick="window.open(this.href);return false;

4 spitfires, 4 P51 mustangs en 1 Corsair.

Ik hoop dat ze ze allemaal tegelijk laten vliegen :) WAT een geluid :)
1 Mustang minder helaas maar wel twee hawkers extra aangekondigd. (1 straaljager en een prop)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Ik ga zo vroeg mogelijk kars.

Ik bel je komende week wel zodat we wat kunnen afspreken.
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Robster76
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2015 14:20
WoonplaatsCOLON Hoensbroek

Beetje te ver weg voor ons... jammer, was best een interessante show zo te zien.
=/\= \\//_ LLAP _\\// =/\=

Mvg
Rob
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Komt nog hoor :)

Pinksterweekend. Even goed plannen, desnoods overnachtinkje regelen :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

De Hawkers vliegen alleen op de Pinkstermaandag.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

En maandag mooi weer zoals het er nu uit ziet met een Azoren uitloper boven ons.

Wie gaan er eigenlijk die dag?
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik....

Vanavond even gekeken op EHOW. De Bronco staat er al, 2 oude sproeivliegtuigen van TOM ook. Verder 4 Stearman's gesignaleerd, wat Yaks en wat acrobatiek spul. Stearmans 2x storyteller.

Toen ik er was, was het vliegend circus net bezig met oefenen met 1 wiel over de landingsbaan te rijden. Toen ik wegging, kwamen net de Breitling Wingwalkers aanvliegen. Gaven nog even een klein proefje weg.

Verder op het terrein 3 trucks van Mc Cain, 1 milkshake stand, veel namaak militairen met een namaak kamp en een aantal privé vliegtuigjes. Zondag moet mooi worden, maandag lijkt het droog te blijven. Misschien vanaf 2 uur wat minder zon.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Klaasw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2009 17:23
WoonplaatsCOLON Willemsoord

Ik ben vandaag geweest. Weer was fantastisch, jammer dat nog niet alle vliegtuigen er waren. Daarnaast mogen ze van mij per direct stoeltjes verbieden!!! Men gaat als volgt te werk, zet om 10 uur 's ochtends een stoel vooraan bij het hek en dat is dan jouw plek, of je er nu zit of niet!!
Canon EOS 7D |EF 17-40 F/4 L | EF 70-200 F/4L
Tadango
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2014 09:38

Ben de hele dag bij mijn stoeltje geweest hoor ;) Sinds 9:00... en op de maandag was dat een beetje afzien ;)

Maandag show was geweldig om te zien, minder voor de foto's. Zon was er maar even en later steeds donkerder. Wel makkelijk dat je hem dan volledig manual kan laten staan en nauwelijks iets hoeft aan te passen door het stabiele licht.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar