07-07-2013 EDDL en 16-07 EHAM

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kolkkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2007 10:40
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Ergens, jaren geleden, in mijn kindertijd was ik regelmatig met mijn vader en broertje vliegtuigen aan het spotten. Analoge Minolta mee en beteuterd zijn wanneer het rolletje vol was. Sinds die tijd heb ik niet echt meer gespot. Tot ik een paar weken geleden mijn wederhelft naar het vliegveld van Düsseldorf gebracht, hij moest op pad voor zijn werk. Een goed excuus om de camera mee te nemen en er voor mezelf een dagje uit van te maken. De zon scheen genadeloos en de warmte spatte van het asfalt af.
Van de week kon ik het niet laten en ben ik samen met een vriend een rondje Schiphol gaan doen. Helaas kon niet alles aan apparatuur mee aangezien ik nog achterop een brommer moest.

Deze serie is een compilatie van deze twee dagen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat de verbeterpunten zijn.

EDDL
1. Boeing 737-800
Afbeelding

2. Boeing 777-300ER
Afbeelding

3. Airbus A320
Afbeelding

4. Airbus A320 vertrekkend. Daarvoor een A330 die net geland was.
Afbeelding

5. Airbus A319
Afbeelding

EHAM
6. Boeing 737-800
Afbeelding

7. Airbus A380 met daarvoor een Embraer 190 (Ik stond bij de Polderbaan, vlak voordat de A380 vertrok gooiden ze de Zwanenburgbaan weer open :()
Afbeelding

8. Airbus A380
Afbeelding

9. Boeing 747-400
Afbeelding

10. Landingsgestel MD-11
Afbeelding
1D MkIII met erg leuk glaswerk.
Gebruikers-avatar
Superkiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 944
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 21:10
WoonplaatsCOLON Woensdrecht
CONTACTCOLON

Ik kan niks anders zeggen dan mooie platen :D
Afwisselende serie, kijkt lekker weg.

Groet,
Danny
Kiwi says hi!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar